RSS

Kalanchoe in floare

06 Mar

kalanchoe flori roz involte

Despre Kalanchoe blossfeldiana am mai scris in urma cu doi ani AICI si pentru ca nu am ce sa adaug la cele deja spuse, astazi o sa va arat doar fotografii cu suculentele acestea pline de flori. Imi plac pentru ca nu-s chiar pretentioase si au o perioada de inflorire indelungata. In plus se inmultesc foarte usor.

DSC04503 DSC04500 DSC04499 DSC04498
DSC04496 DSC04302 DSC04301 kalanchoe blossfeldiana planta suculenta
kalanchoe inflorita DSC04292DSC04291 DSC04290 1 kalanchoe roz
1 kalanchoe flori orange

1 kalanchoe blossfeldiana flori rosii 1 kalanchoe

kalanchoe pink flowers

kalanchoe inflorita

DSC06055

 

 

kalanchoe flori galbene

kalanchoe blossfeldiana


flori kalanchoe
flori glbene de Kalanchoe blossfeldianaDSC04968 DSC04962 DSC04959 DSC04958 DSC04955 DSC04952 DSC04949 DSC04942 DSC04910 DSC04909 DSC04907 DSC04631 DSC04594 DSC04592 DSC04589 DSC04588 DSC04581 DSC04580 DSC04579

 
31 comentarii

Scris de pe 6 Martie 2013 în Florile mele

 

Etichete: , , , ,

31 de răspunsuri la „Kalanchoe in floare

  1. greenzonelife

    6 Martie 2013 at 21:55

    Sunt superbe 🙂

     
  2. puck

    6 Martie 2013 at 22:01

    minunate!

     
  3. Dana

    7 Martie 2013 at 4:49

    Frumoase-frumoase! dar ale mele tot nu traiesc mai mult de cateva luni 😦

     
    • Constantin

      7 Martie 2013 at 20:31

      Dar ce nu le place la tine? Vezi ca nu au nevoie de multa apa, ba de multe ori tocmai apa in exces le aduce sfarsitul. Rezista o luna fara apa, verificat de mine.

       
  4. Simona

    7 Martie 2013 at 8:10

    Am si eu una simpla, rosie.
    Dar tu ai numai una si una, una mai frumoasa decat cealalta.
    Sunt superbe, mai ales cele batute 🙂

     
    • Constantin

      7 Martie 2013 at 22:07

      Simona, astea-s doar cele care au rezistat. De-a lungul timpului am avut si alte culori, care s-au dus – s-au dus, insa cele care au rezistat o duc foarte bine. Sunt soiuri care sunt mai sensibile sau poate ca nu am reusit eu sa le aclimatizez.

       
  5. Martha

    7 Martie 2013 at 14:03

    minunate!ce culori frumoase!

     
    • Constantin

      7 Martie 2013 at 22:09

      Martha, mai am una alba care inca nu a inflorit. Si are florile batute si mari. 🙂

       
  6. Andreea

    11 Martie 2013 at 22:32

    Cele mai frumoase Kananchoe pe care le-am vazut! Si mie imi plac si imi cumpar mereu, insa la mine sunt frumoase doar o scurta perioada de timp, probabil nu stiu eu sa le ingrijesc. Dupa ce li se usuca primele flori, incep apoi si frunzele sa se strice si pur si simplu nu stiu ce sa le fac sa isi revina. Am impresia ca gresesc ceva cu udatul sau cu lumina, nu stiu exact. Felicitari, sunt superbe!

     
    • Constantin

      13 Martie 2013 at 16:13

      Multumesc, Andreea!
      Sigur gresesti undeva si cred ca udatul e problema. Lasa pamantul sa se usuce bine intre doua udari si nu lasa apa sa stea in farfurie. Uda planta bine, las-o cateva minute sa isi traga apa din farfurie si arunca ce e in exces. Cel mai des kalanchoele mor din cauza udatului in exces. Pe de alta parte, eu nu am vazut inca nici o kalanchoe moarta din lipsa apei. Iti spun cu siguranta ca nu moare nici daca uiti sa o uzi o luna. Bine, nu o sa faci din asta un obicei, dar e bine sa stii ca rezista mult timp neudata si nici nu e de mirare pentru ca e o suculenta si trebuie sa o tratezi ca atare. Eu am uitat pe un raft niste lastari pe care voiam sa-i pun la inradacinat si i-am gasit dupa vreo trei luni intregi si nevatamati. Pierdusera ei vreo cateva frunze dar erau verzi si chiar au facut radacini intr-un pahar cu apa. Unele din plantele mele, nu mai stiu care dintre ele, provin din acei lastari.
      In privinta luminii lucrurile stau cam asa:
      au nevoie de lumina multa, dar nu soare direct;
      scoase direct la soare frunzele se vor arde;
      tinuta mult timp la soare, frunzele se vor inrosi;
      tot la soare frunzele vor fi mai pale si mai putin ferme.
      Asa ca o pozitie usor umbrita e de preferat, pe geam in spatele perdelei e foarte bine daca nu e prea cald, caci nici asta nu-i place, mai ales iarna. Vara poti sa le tii afara fara probleme, undeva la umbra pomilor.

       
  7. Bogdana

    15 Martie 2013 at 18:34

    Tare frumoase fotografii si flori. Eu am renuntat la ale mele dupa ce au inflorit o data si apoi trei ani m-am tot invartit pe langa ele si le-am tot asteptat si le-am tot rugat si degeaba, nici macar o floare mica-mica.

     
    • Constantin

      15 Martie 2013 at 19:11

      Bogdana, ma bucur ca-ti plac si poate ca acum, dupa ce ai vazut florile mele, te vei hotari sa le mai dai o sansa.
      Zau ca merita, sunt divers colorate, florile rezista multa vreme si mai au si bunul obicei de a inflori iarna, atunci cand prea putine plante de apartament infloresc. Si nu-s deloc pretentioase, insa pentru a inflori au nevoie de lumina.
      Rugatul nu ajuta, dar poti incerca sa le ameninti. Poate asa se sperie si se pun pe inflorit. 🙂

       
      • Bogdana

        15 Martie 2013 at 19:27

        Nu le mai am, le-am plantat in curtea blocului ca m-au enervat rau de tot, astea insa sunt superbe, lumina avea, cred ca nu le-a placut de mine 🙂
        poate mai iau una sa vad daca ne intelegem mai bine dar sa imi treaca supararea pe soiul lor mai intai 🙂

         
        • Constantin

          15 Martie 2013 at 19:43

          Intelesesem ca nu le mai ai si tocmai iti sugeram subtil sa-ti cumperi alta (altele) si sa mai incerci. Trebuie sa mearga. Uite, ofer consiliere (pentru prieteni e gratis) poate asa te conving. 🙂

           
          • Bogdana

            18 Martie 2013 at 10:20

            Multumesc frumos!
            Cu asa oferta nu pot sa zic „pas” 🙂
            Cand o sa intru in posesia uneia, vin cu ea in dinti sa cer sfaturi 🙂

             
  8. Ovidiu28

    18 Martie 2013 at 6:30

    Superbe.Felicitari!

     
  9. Ginuca

    20 Aprilie 2013 at 20:04

    E o floare minunata, cel putin in faza in care se comercializeaza. Eu sunt acum la al treilea exemplar, pe celelalte doua le-am pierdut …dupa perioada de inflorire li se uscau frunzele cate una, tulpinile li se alungeau mult si dadeau niste frunze minuscule. Arata ca o corcitura, nu mai semana deloc cu exemplarul cumparat, cel cu frunze mari si carnoase, plus ca dobandise si o ciuperca ( am udat-o generos). Observ ca si a le tale au inflorescentele pe niste tije lungi, fara asemanare cu cele din market. Am inteles ca unele plante importate sunt programate genetic la o viata de 1-2 ani…
    Felicitari pentru activitatea (hobby?) pe care o desfasori!

     
  10. Monica

    11 Octombrie 2013 at 22:04

    Felicitari! sunt absolut superbe.
    Am si eu kalanchoe, dar ale mele au crescut foarte mari si nu prea mai infloresc. S-au indesit, au crescut si cam atat, arata insa foarte sanatoase, nu lise ususca frunzele, dar nu infloresc decat rar.
    Le-am mai taiat eu ca imi cresteau lastari lungi si rasuciti, dar nu le-am tuns total ca mi-a fost mila.
    da-mi si mie un sfat cum sa fac cu taiatul lor.
    Multumesc anticipat!

     
    • Constantin

      13 Octombrie 2013 at 11:10

      Monica, eu le tund primavara, dupa ce se trec florile. Treaba asta, de obicei, coincide cu momentul in care le scot afara. Faptul ca ale tale arata verzi si sanatoase, cu lastari lungi si frunzis bogat, ma face sa cred ca le tii intr-un loc unde nu prea au lumina. Nu le mai tunde acum, cauta-le un loc unde sa beneficieze de multa lumina si temperaturi nu prea ridicate si prin februarie o sa fie pline de flori.

       
  11. iulia

    15 Decembrie 2013 at 20:37

    Am intrat pentru bradul de Craciun si am gasit fotografiile .Splendide culori ! si fotografii deosebite .

     
  12. s'anda

    9 Februarie 2014 at 12:27

    Ai scris o carte??despre flori?

     
  13. s'anda

    9 Februarie 2014 at 21:44

    pentru ca azi la”Viata satului” facea reclama unui Constantin ….[n-am fost pe faza la celalalt nume ] din Iasii Moldovei , care scrisese o carte despre cresterea si ingrijirea florilor.Si pentru ca am mai trecut pe-aici si am gasit sfaturi si relatii destule despre flori,bulbi si alte,…am indraznit sa sper….Acu’ dac-am gresit…..asta e.

     
    • Constantin

      26 Februarie 2014 at 16:45

      Sanda, nu eram eu acela dar mi-ai dat o idee. 🙂 Daca o sa scriu vreo carte, primul exemplar al tau e, cu dedicatie. 🙂

       
  14. cretucarmen

    22 Martie 2014 at 23:17

    Buna seara!Am pus si eu cativa butasi in ghivece, dar au crescut insa nu au inflorit, ii am din primavara trecuta
    Am inteles ca trebuie tunse kalanchoele, cum se face asta?
    De 8 martie am primit una creata,mov roscata,e toata numai floare!

     
    • Constantin

      25 Martie 2014 at 15:45

      La asta noua, dupa ce se trec florile le indepartezi impreuna cu cele doua frunzulite mici de la baza tijei. Cele vechi ar fi inflorit daca aveau lumina. Cand le scoti afara, sau pe la inceputul lunii mai, taie-le cat vrei tu de jos. Trebuie sa stii ca de unde le tai de acolo va incepe sa creasca un nou lastar. Asa ca daca le tai de sus, ca ti-e mila, tot lungi vor fi in final. Daca vrei sa le mentii cat mai scurte si batute ar trebui sa le stropesti cu un retardant de crestere. Intreaba la fitofarmacii.

       

Lasă un răspuns

 
