RSS

Bradul meu de Craciun

04 Ian

bradul de Craciun

Cu cetina tot verde (ba chiar prea verde) si artificial pe deasupra, caci de cativa ani am renuntat la a cumpara brad natural. Nu pentru ca as fi mare ecologist ci pentru ca gasirea unui brad natural cu un aspect multumitor devenise o problema. Anul acesta am ales sa-l ornam cu alb si putin argintiu. In alti ani am incercat si alte combinatii de culori, ba mai multe, ba doar doua – dar neaparat complementare. Dar asa frumos ca anul asta parca n-a fost niciodata. Cel putin mie imi place.

La multi ani si un an nou fericit!

DSC02120 DSC01550 ornamente brad albe DSC01554 DSC01553 DSC01552 DSC01556 DSC01557 DSC01559 ornament brad ingeras DSC01560 DSC01563 DSC01568 DSC01817 DSC01815 brad impodobit cu ornamente albe DSC02104 brad impodobit DSC02106 DSC02103 globuri albe DSC02113 DSC02117 DSC02115

 

 

 

























 
24 comentarii

Scris de pe 4 Ianuarie 2013 în Fotografii, Sarbatori

 

Etichete: ,

24 responses to “Bradul meu de Craciun

  1. Dana

    5 Ianuarie 2013 at 8:03

    Daca ar fi fost un premiu pentru cel mai frumos bradut ( fie el si artificial) l-ai fi primit cu siguranta. Un an bun sa aveti!

     
    • Constantin

      10 Februarie 2013 at 16:44

      Dana, o sa iau mesajul tau ca pe un premiu si-mi ajunge.🙂 Multumesc!

       
  2. roxana

    5 Ianuarie 2013 at 13:24

    As vrea sa vad si tortul tau de revelion.Felicitari pentru ceea ce faci! LA MULTI ANI si la multe idei!

     
    • Constantin

      10 Februarie 2013 at 16:49

      Multumesc, Roxana! O sa postez si tortul, cam tarziu dar nu-i nici o problema caci se poate face oricand. Chiar si de Paste, daca nu faci cozonaci.🙂

       
  3. Simona

    5 Ianuarie 2013 at 20:33

    Foarte frumos bradutul
    La multi ani!

     
  4. Dani

    5 Ianuarie 2013 at 22:54

    Un An Nou fericit, Constatine !

     
  5. Andreea

    6 Ianuarie 2013 at 10:41

    Foarte frumos bradul vostru. Mi-ai dat o idee pentru la anul’, pana acum nu am vazut variante reusite cu alb. Noi de cativa ani il ornam cu rosu si auriu – varianta clasica – si stiu ca e cazut sa schimbam ceva. Am vrut anul asta, dar am ales sa nu cheltuim banii pe el. Foarte, foarte frumos. Un An Nou bun, fericit si vesel va doresc!

     
    • Constantin

      10 Februarie 2013 at 16:56

      Multumesc pentru urari, Andreea! De-a lungul timpului am incercat mai multe variante, pana cand am dat peste globurile astea albe si m-am hotarat sa le folosesc. In plus, planul initial includea si vreo 3 funde albe si mari din ceva gen organza, care sa inconjoare bradul, dar n-am mai apucat. Poate anul asta reusesc.🙂

       
  6. greenzonelife

    6 Ianuarie 2013 at 11:46

    Foarte frumos bradul tau. La multi ani su un an nou mai bun🙂

     
    • Constantin

      10 Februarie 2013 at 16:57

      Multumesc, Green! Un an bun si tie si spor la gradinarit.

       
  7. CARMEN

    7 Ianuarie 2013 at 18:09

    La multi, multi ani fericiti, cu sanatae si numai bucurii!
    tare frumusel e bradul tau. Si… apreciez sinceritatea ta!

     
    • Constantin

      10 Februarie 2013 at 17:10

      La multi ani, Carmen! Tot sincer iti spun ca daca as gasi un brad natural, frumos si mai ales ieftin l-as lua fara nici o retinere.🙂

       
  8. Hartie plantabila

    8 Ianuarie 2013 at 2:00

    e superb. foarte inspirata combinatia de alb si argintiu.
    La multi ani!🙂

     
    • Constantin

      10 Februarie 2013 at 17:16

      Le mai nimeresc si eu din cand in cand.🙂 Ma bucur ca-ti place.

       
  9. irina

    8 Ianuarie 2013 at 5:38

    LA MULTI ANI! bradul tau este superb, mai ales pentru ca este ecologic. si imi place ca este impodobit intr-o singura culoare. sa fiti sanatosi si sa aveti un an deosebit

     
  10. ilincaotgramesti

    9 Ianuarie 2013 at 7:28

    Impresionantă ornamentarea bradului. Parcă ar fi fost făcut de zâna zăpezii.

    Și-n casa noastră a poposit de câțiva ani bradul ecologic. În primul an sentimentele au fost de mare frustrare mai ales că nu-l luasem din convingere ci din revoltă față de comercianți. În anii următori i-am fost de-a dreptul recunoscători și-am ajuns chiar să-l simpatizăm.

    La mulți ani!

     
    • Constantin

      10 Februarie 2013 at 17:56

      🙂 Ilinca, zana doar ne-a inspirat. De facut l-a facut care si cum a avut timp, intre doua drumuri la bucatarie sau pe la cumparaturi, stii cum e inainte de Craciun. Nici eu nu l-am luat de drag, insa l-am cumparat pe vremea cand mergeam in piata si asteptam cu orele in frig sa vina camionul cu brazi. Si atunci incepea buluceala sa prinzi unul mai acatarii (oricum erau toti urati, pacat de ei ca erau taiati). Vremuri apuse, nici nu se compara cu ce gasesti acum.
      Si incet-incet ne-am obisnuit cu el, singura problema este ca ocupa cam mult spatiu si ne cam incurca peste an.

       
  11. T. Elena

    9 Ianuarie 2013 at 17:55

    Nu am mai intrat de ceva vreme pe blogul tau. Aseara am despodobit bradul si am strans toate ornamentele de iarna. Mi-a parut rau cand am terminat pentru ca apartamentul parea tare pustiu. Ma bucur ca am vazut fotografiile cu bradul tau. Frumusetea lui mi-a incarcat sufletul si abia astept urmatorul Craciun sa ma inspir in decorarea bradului din pozele tale.
    Iti doresc un an cu multe realizari creative!

     
    • Constantin

      10 Februarie 2013 at 18:01

      Multumesc pentru urari! Un an bun si tie si astept sa vad cum o sa-ti iasa bradul.

       
  12. Larisa

    9 Ianuarie 2013 at 21:47

    Wow! Superb! Cel mai fain brad care l-am vazut!
    Ia sa incerc si eu la anul alb si argintiu…parca ar fi decorat cu…zapada!

     
    • Constantin

      10 Februarie 2013 at 18:03

      Multumesc de vizita Larisa si ma bucur ca-ti place bradul meu. Acum ca l-ai vazut in fotografii o sa-ti fie destul de usor sa-ti faci o idee despre cum va arata si al tau. Poate ii mai aduci si imbunatatiri, cine stie?

       

Lasă un răspuns

 
