RSS

Furtuna la Iasi

15 Mai

Cu nici jumatate de ora in urma Iasiul s-a confruntat cu cea mai violenta furtuna din acest an, una dintre cele mai urate pe care am vazut-o eu vreodata. Desi nu a durat foarte mult, poate un sfert de ora, manifestarile au fost extreme: ploaie in rafale de nu mai vedeam pe geam, grindina si vant ce indoia copacii, totul pe un fundal cu efecte speciale de sunet si lumina. Inca o dovada ca vremea a luat-o razna, asta e furtuna de vara si in nici un caz de mijloc de luna mai. 

Daca va inchipuiti ca am facut si fotografii, de data asta va inselati. Oi fi eu pasionat, dar nebun nu-s. Desi, daca as fi reusit sa deschid geamul as fi tras cateva cadre dar ploaia venea in rotocoale din toate partile si mi-a fost imposibil. 

Din pacate, sirenele ambulantelor imi spun ca nu toti au scapat teferi din furtuna. Peste toate astea ploaia s-a intors dar macar e linistita.  

O seara linistita, tuturor!

 
18 comentarii

Scris de pe 15 Mai 2012 în Uncategorized

 

Etichete: ,

18 responses to “Furtuna la Iasi

  1. Simona

    15 Mai 2012 at 21:07

    Ne minunam toti de cat de uscata este vremea in mai.
    La mine in gradina nu se mai vedea nici o plantuta, erau toate sub apa, atat de tare a plouat. Nu am avut curaj sa ma duc sa identific ce plante au fost ravasite de grindina.
    Maine, zi trista…

     
    • Constantin

      15 Mai 2012 at 22:06

      Imi pare rau de gradina ta, Simona! Nu dispera, e timp sa mai repari ce a fost distrus. Si poate nu e chiar asa de rau, de multe ori ne ingrijoram inutil. Plantele au totusi puterea de a trece peste astfel de capricii ale vremii.

       
  2. adelina

    15 Mai 2012 at 21:57

    Buna, sunt in orasul vecin, ehei aici a fost ceva mai bine, fara grindina, sa speram ca nu vom avea parte de asa ceva, dar dupa cum arata vremea afara si ploua, eu stiu?
    Imi pare rau pentru plantutele voastre!

     
    • Constantin

      15 Mai 2012 at 22:03

      Am, de fapt cred ca pot sa spun ca am avut, niste flori pe o terasa la servici. Cred ca maine ori le caut pe la vecini ori le gasesc rupte si cu ghivecele sparte. Asta e, nu am crezut ca o sa se intample asa ceva.

       
  3. Simona

    15 Mai 2012 at 22:15

    In fata naturii, suntem intotdeauna neputinciosi.
    Asta este, maine o sa caut rasaduri de vanzare prin vecinatati.
    Sunt si nu sunt trista, e greu de explicat sentimentul.
    Stiu ca nu puteam face mare lucru…
    Eu tot refuz ideea unei sere permanente pe teren, sotul ma tot bate la cap.

     
    • Constantin

      15 Mai 2012 at 22:22

      Eu zic ca e atitudinea potrivita, nu te poti impotrivi naturii si nici nu ai cu cine te razboi. Fruntea sus, manecile suflecate si la treaba.

       
  4. irina

    16 Mai 2012 at 7:00

    buna dimineata! tocmai m-am intors din gradina. la mine e totul k. ba chiar mai bine decat ieri. la noi grindina a fost marunta si razleata. iar de plouat, a plouat cat trebuie (ba chiar mai este loc). ma bucur ca rasadurile mele sunt nevatamate. imi pare rau pentru rasadurile tale, simona, dar cum a spus si constantin, poti repara raul pricinuit de grindina. bine ca a fost acum si sa speram ca nu va fi prin iulie, august cand, chiar nu vei mai putea face nimc! si poate n-ai sa crezi, constantin, dar cand am vazut titlul, chiar ma asteptam la ceva fotografii🙂

     
    • Constantin

      17 Mai 2012 at 22:43

      Hm, intre timp a mai plouat, daca-mi amintesc bine parca a plouat si azi noapte. Fotografii dupa ploaie (alta ploaie) am, dar din timpul furtunii nu. Da’ ce, eu is Catalin Radu Tanase?🙂

       
  5. Simona

    16 Mai 2012 at 7:54

    Mi-am luat inima in dinti si m-am dus in inspectie.
    Cateva rosii si cativa ardei au slabe sanse de supravietuire. Restul au facut bai cu namol :)))
    Am incredere in ele ca-si vor reveni
    Va multumesc pentru incurajari

     
    • Constantin

      17 Mai 2012 at 22:35

      Aaa, e de bine, astea ale tale sigur nu or sa sufere de reumatism la batranete.🙂

       
  6. Dani

    16 Mai 2012 at 15:41

    Vremea a innebunit, e clar. Si la noi a fost furtuna, dar am scapat de grindina. Acum e soare, dar parca prea racoare pentru mai. Si pamintul in profunzime e tot uscat, ar mai avea nevoie de apa …

     
    • Constantin

      17 Mai 2012 at 22:38

      Vremea a innebunit si nici wordpress-ul nu se simte prea bine. Mesajul tau statea la spam, n-am inteles de ce. Si la noi s-a racit binisor.

       
  7. irina

    16 Mai 2012 at 21:25

    vezi simona, niciodata dracul nu e asa negu precum pare. iar dc rasadurile nu sunt mari, eu zic ca isi revin si alea. am avut rasaduri de vinete care au ramas cu un sfert de frunza in lupta cu gandacul de colorado ( mi-a fost mila sa le scot din pamant) si acum sunt bine merci la a 3 frunza, mai mici ce-i drept, dar in viata.

     
  8. Simona

    16 Mai 2012 at 22:27

    Ai dreptate Irina.
    Surpriza placuta de data aceasta.
    Sper ca anul asta sa nu ne mai intalnim cu grindina

     
    • irina

      17 Mai 2012 at 6:14

      Doamne ajuta! dar, asa cum ai spus, cu natura nu te poti pune. in alte tari, am vazut ca livezile erau protejate cu plase impotriva grindinei si ma gandesc din ce in ce mai serios sa imi protejez si eu gradina, mai ales ca suprafata nu e mare. e crunt sa ti se strice in 10-15 minute totul, mai ales dc ti-ai facut singur rasadurile…

       
  9. Simona

    17 Mai 2012 at 8:56

    Tocmai am citit o alerta meteo.
    Meteorologii au atentionat ca de miercuri pana vineri la pranz, in nordul, sudul si centrul tarii, precum si in zona de munte vor fi ploi torentiale, insotite de descarcari electrice si izolat caderi de grindina.
    Urmeaza runda a doua

     
    • Constantin

      17 Mai 2012 at 22:46

      Stii ceva? La ora cand a fost furtuna la Iasi alaltaieri, era atentionare de furtuna pentru Calarasi, Giurgiu si Ialomita. Exact pe aici prin vecini.🙂

       
      • Simona

        17 Mai 2012 at 23:48

        :))) Nu ma mai mira nimic

         

Lasă un răspuns

 
