RSS

Miercurea fara cuvinte – Tamarix ramosissima – catina rosie

09 Mai

 

 

 
9 comentarii

Scris de pe 9 Mai 2012 în Din Iaşi, Fotografii

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

9 răspunsuri la „Miercurea fara cuvinte – Tamarix ramosissima – catina rosie

  1. Carmen

    9 Mai 2012 at 22:33

    wow! spectaculos arbustul! nu l-am intâlnit înca niciodata, dar mi-ar place sa-l am în curte!
    happy WW!

     
    • Constantin

      10 Mai 2012 at 20:14

      Carmen, pacat ca nu esti mai aproape. Iti faceam rost de cativa pui de astia pentru un singur lastar de Callicarpa de ala cu fructe mov. M-am imbolnavit de cand l-am vazut la tine.

       
  2. tu1074

    10 Mai 2012 at 0:24

    Minunat,absolut minunat !!!

     
    • Constantin

      10 Mai 2012 at 20:07

      Si eu zic la fel, de asta ii si fac reclama. 🙂

       
  3. Dani

    10 Mai 2012 at 11:52

    Splendid ! As vrea, sa stau pe o bancuta si sa privesc la crengutele roz, leganate de vint …

     
    • Constantin

      10 Mai 2012 at 20:04

      Si ce mai astepti? Da o fuga pana la Iasi, pana nu se scutura florile. 🙂 Ca dupa aia nu mai e frumos arbustul, ba e chiar un pic nesuferit, face mult puf pe care il poarta vantul prin toate locurile.

       
  4. adelina

    10 Mai 2012 at 19:39

    Superb!Am stat candva sub el,pe banca, cand era baiatul meu mic si mergeam cu el la Iasi, la control ,la oftalmologie!De-atunci nu m-am mai nimerit in aceasta minunata perioada de primavara in Iasi, si imi pare rau…asa avea ce vedea!

     
    • Constantin

      10 Mai 2012 at 19:45

      🙂 Eu de cand te tot invit. Lalelele s-au trecut, se trece si catina rosie, dar poate prinzi teii in floare. Sau in toamna, crizantemele. Oricand e ceva de vazut, doar sa-ti faci timp de plimbare.

       

Lasă un răspuns

 
