RSS

Vine primavara…

02 Mar

flori de primavara

cu-alaiul ei de flori!. Nu prea pare, dar sigur o sa vina. Ca asa spune calendarul si asta e obiceiul primaverii, de cand e lumea lume, sa se iveasca la vremea asta pe-o aripa de vant si insotita de o raza firava de soare, printre cojoace nescuturate de baba nazuroasa si troiene inca netopite si sa umple luncile de verde crud si tril de pasarele. Si gradinilor sa le dea fata noua in asteptarea Pastelui, spoindu-le cu toate culorile curcubeului.

Nu va uitati pe geam! Dati clik pe colajul de mai sus si o sa realizati – pentru a cata oara?- ca primavara este cel mai colorat, inmiresmat si asteptat anotimp. Or fi si celelalte trei frumoase, dar nici unul nu e mai datator de speranta ca primavara. O lege a lui Murphy spune ca: orice lucru care incepe prost se termina si mai prost. Dar nu e valabila in cazul primaverii.

So, don’t worry, be happy !

Va doresc, tuturor, o primavara colorata si insorita! Iar gradinarilor, spor la treaba si rezultate pe masura asteptarilor!

P.S. Hai ca m-am razgandit si pentru a va mari doza de optimism va mai ofer niste flori.

 
10 comentarii

Scris de pe 2 Martie 2012 în Florile mele, Fotografii

 

Etichete: , , ,

10 răspunsuri la „Vine primavara…

  1. Dani

    2 Martie 2012 at 14:41

    Minunata avanpremiera !

     
    • Constantin

      2 Martie 2012 at 14:47

      Asa-i? 🙂 La tine cred ca primavara e in toi! Esti neschimbata, Dani! Mereu atenta, mereu pe faza si cu vorbe bune la tine! Multumesc!

       
      • Dani

        2 Martie 2012 at 20:00

        De cind ma tot uit daca postezi ceva. Sint bucuroasa, ca ai iesit din hibernare !

         
  2. niki

    6 Martie 2012 at 14:29

    Toate pozele sunt pur si simplu superbe! Felicitari! Ador primavara pentru prospetimea si culorile cu care ne incanta. Momentan e inca frig si mai avem multa zapada de topit :)) dar abia astept sa-si intre primavara cu adevarat in drepturi.

     
    • Constantin

      7 Martie 2012 at 17:10

      Multumesc, Niki si ma bucur ca ti-au placut fotografiile! Da, iarna nu se prea da dusa, dar mult nu mai e.
      Dar de ce ai un blog in engleza? Ca vad ca scrii foarte bine si in romana. 🙂

       
      • niki

        7 Martie 2012 at 23:12

        Blog-ul l-am avut in romana initial dar, pentru ca aveam vizitatori straini am vrut sa dau posibilitatea si celor din afara Romaniei sa inteleaga ce postez si am ales o limba pe care sa o cunoasca toata lumea 🙂

         
  3. adelina

    30 Martie 2012 at 20:49

    Buna seara, am admirat florile postate aici, si lalelele din alta postare, am ramas pur si simplu fermecata, poate reusesc sa ajung in iasi cand dunt inflorite lalelele, ma anunti tu?
    Primavara e o incantare, am si eu cateva floricele cu mama in gradinita de flori, au inflorit si toporasii, zambilele albe, cele albastre stau gata sa infloreasca, cele roz si-au itit capsoarele, si curand ma vor lumina cu rozul lor superb!
    Lalele am putine, caci multe mi-au murit inghetate in iarna lui !(84, cand a fost frig ca in iarna asta, erau ingropate mai la suprafata si nu le-am mai recuperat!

     
    • Constantin

      30 Martie 2012 at 22:45

      Te anunt, Adelina! Cum infloresc lalelele, dau de stire. Lalele o sa gasesti la toamna in toate magazinele mari.

       

Lasă un răspuns

 
