RSS

In seara Ajunului

24 Dec

In aceasta seara sfanta, in care crestinii preaslavesc nasterea Mantuitorului, va doresc sa fiti sanatosi si sa aveti parte de sarbatori fericite alaturi de cei dragi, adunati cu totii langa bradul impodobit, sa aveti mesele imbelsugate, Mos Craciun sa va aduca darul visat si cu pace in suflet sa va bucurati de nasterea pruncului Iisus. Si pentru ca tot e vremea colindelor, in aceasta seara magica va ofer (via youtube) cateva colinde magice cantate de Cleopatra Stratan.

                                                                Sarbatori fericite si La multi ani!

 
18 comentarii

Scris de pe 24 Decembrie 2011 în Sarbatori

 

Etichete: , ,

18 responses to “In seara Ajunului

  1. Alexandra

    25 Decembrie 2011 at 12:16

    Craciun fericit, Constantin!
    La multi ani cu sanatate!

     
  2. simf

    25 Decembrie 2011 at 17:58

    Craciun fericit, Constantin, si-un 2012 mai bun ca 2011. La multi ani!

     
  3. Dani

    26 Decembrie 2011 at 19:59

    Sanatate si numai bine in anul ce vine ! La Multi Ani !

     
  4. Elisa

    1 Ianuarie 2012 at 16:24

    An Nou Fericit, Constantin! La multi ani !

     
  5. CARMEN

    1 Ianuarie 2012 at 21:52

    La multi ani! sanatate, bucurii si multe realizari!

     
  6. Florin Matei

    2 Ianuarie 2012 at 17:53

    Un 2012 al bucuriilor, al fericirii şi al bunăstării îţi doresc!

     
  7. Angelica Serban

    14 Ianuarie 2012 at 11:00

    La multi ani!

     
  8. Constantin

    17 Ianuarie 2012 at 18:52

    Multumesc tuturor pentru urari! Acum, ca au trecut sarbatorile, poate ma apuc si eu de treaba.

     
  9. adelina

    25 Decembrie 2012 at 21:57

    Craciun fericit si-n 2012!Multa sanatate si numai bucurii!
    La multi ani!

     
  10. adelina

    25 Decembrie 2012 at 21:58

     
    • Constantin

      4 Ianuarie 2013 at 18:30

      La multi ani, Adelina! Uite ca sarbatorile de iarna au cam trecut asa ca iti urez un an nou plin de realizari, sanatate si numai bine alaturi de cei dragi.

       
      • adelina

        5 Ianuarie 2013 at 13:03

        Multumesc frumos! Bine ca ne-am reintalnit din nou in acest an 2013,care sper sa fie mai bun decat cel trecut!
        la multi ani!

         
        • Constantin

          10 Februarie 2013 at 16:47

          La fiecare inceput de an speram la fel. Vom trai si vom vedea cum va fi si in 2013. Sper doar ca din primavara sa fiu ceva mai activ, caci iarna asta mi-am cam facut de cap.🙂

           
          • adelina

            10 Februarie 2013 at 17:31

            Am vazut ca nu ai mai scris nimicut nou pe aici, eu deja am pierdut iasomia de Madagascar, si o craciunita,asta este…in primavara voi vedea cu ce flori raman, si ma voi axa pe cele carora le priesc conditiile pe care le pot oferi

            iti urez sanatate si putere de munca.. si cat mai multe articole noi

             
            • Constantin

              10 Februarie 2013 at 17:46

              Pai nu stii ca gradinarii iarna se odihnesc si fac planuri?🙂 La partea cu planurile stau bine, cu punerea in practica mai am ceva probleme.🙂
              Iarna asta nu am pierdut nici o floare, le-a mers chiar foarte bine. In vara insa am avut si eu probleme, nu stiu care o fi fost cauza cred insa ca temperaturile foarte ridicate si seceta mi le-a afectat pe unele. Iasomia am pierdut-o si eu si nu cred ca o sa imi cumpar alta. E destul de pretentioasa.

               
              • adelina

                10 Februarie 2013 at 17:52

                Iasomia ii trebuie multe, plus ca ei la magazin au fel de fel de ingrasaminte si nu avem noi asa ceva

                 
                • Constantin

                  10 Februarie 2013 at 19:45

                  Eu am crescut-o cativa ani, a si inflorit, dar anul trecut nu i-a mai placut. A pierdut rand pe rand frunzele, a mai avut cateva zvacniri incercand sa dea muguri noi, dar intr-un final a murit.

                   
                  • adelina

                    10 Februarie 2013 at 19:47

                    i-a mers bine pana i-am schimbat locul, pentru iarna cand a mai rezistat un picut si a murit

                     

Lasă un răspuns

 
