RSS

A mai trecut un an!

22 Oct

Acum un an, cam pe la ora asta, plin de elan si totusi cu inima cat un purice, ma inregistram pe wordpress, alaturandu-ma astfel catorva persoane dragi mie, iubitori de flori, gradinarit, fotografie si cam tot ceea ce iti poate face viata mai frumoasa. Cateva ore mai tarziu 7coline.wordpress.com batea timid la portile blogosferei cu o prima postare, mai mult o balbaiala insotita de niste fotografii de toamna. Nu pot sa nu-mi amintesc despre emotiile si frustrarile de la inceput, cand administrarea blogului mi se parea cea mai complicata treaba pe care o poti face din fata monitorului. Sau despre faptul ca motoarele de cautare nu auzisera de mine, roboteii nu ma vizitasera si nici macar eu nu reuseam sa-mi gasesc blogul. Norocul meu a fost faptul ca prietenii virtuali, mai vechi sau mai noi, insa mult mai priceputi decat mine, au stiut sa ma gaseasca, sa ma salute si sa ma ajute. 

Nu am vrut niciodata sa concurez, sa sabotez sau sa detronez pe cineva. Nu am vrut sa rastorn clasamente, motiv pentru care nici astazi, dupa un an, nu stiu ce pozitie ocup sau pe unde se claseaza blogul meu. Si nici nu ma intereseaza. Tot ce am vrut a fost sa pot adauga pe net cate ceva din experienta si cunostintele mele, sa va fac partasi la bucuriile, realizarile si nerealizarile mele. Si am vrut sa ajut atat cat pot si cat ma pricep. Aici trebuie sa recunosc ca se putea si mai bine, insa timpul nu mi-a permis mai mult. La fel de adevarat este si faptul ca uneori nu am avut nici chef. Toti, sau aproape toti, cei care aveti bloguri stiti ca la un moment dat v-ati intrebat daca munca voastra are rost si daca nu e timp pierdut acesta legat de dezvoltarea blogului. Si am trecut si eu prin asta de cateva ori. Pentru ca, in ciuda vizualizarilor, al caror numar este astazi mai aprope de 100.000 decat de 1 cat aveam acum un an (ala eram eu), semnalele venite dinspre voi au fost sporadice, oricum nu la nivelul la care mi-as fi dorit eu. Si nu ma refer aici la posesorii de blog, care oricum au fost cei mai activi, ci la voi, cititorii din umbra care din comoditate sau din timiditate nu ati vrut sa lasati nici o urma scrisa a trecerii voastre pe aici. Si un simplu multumesc sau un cuvant de apreciere ar fi fost destul, caci, la urma urmei, asta e singura rasplata a unui blogger. 

Acesta este motivul pentru care de cateva ori am vrut sa sterg tot si sa-mi vad de ale mele. Insa, n-am s-o fac! 7coline merge mai departe pentru ca asa trebuie sa fie si pentru ca nu-mi place sa las treaba neterminata. Pentru ca vreau sa ne intalnim si peste un an si peste inca multi ani si sa va anunt ca a mai trecut un an, avand ca punct de referinta ziua de 22 octombrie 2010 – ziua de nastere a acestui blog.

Si pentru a adauga si acestei postari o pata de culoare, o sa ma folosesc de cateva fotografii facute acum o saptamana – focul de artificii de vineri 14 octombrie 2011, dupa concertul din fata Palatului Culturii, momentul cel mai asteptat al manifestarilor prilejuite de Sarbatorile Iasiului.

  

Sarbatorile Iasiului 2011, Palatul Culturii Iasi, foc de artificii

Palatul Culturii Iasi, foc de artificii, Sarbatorile Iasiului 14octombrie 2011

foc de artificii, Iasi, Palatul Culturii, 2011

Sarbatorile Iasiului, octombrie 2011, Iasi Palatul Culturii

 
18 comentarii

Scris de pe 22 Octombrie 2011 în Din Iaşi, Sarbatori

 

Etichete: , ,

18 răspunsuri la „A mai trecut un an!

  1. Dani

    23 Octombrie 2011 at 0:09

    La multi ani, Constantine ! Si mergi inainte cu blogul, ai asa de multe sa ne inveti …
    Frumoase artificiile, ca niste palmieri luminosi . Si foarte reusite pozele ! Bravo !!!
    Numai bine si o zi frumoasa miine !

     
    • Constantin

      24 Octombrie 2011 at 20:46

      Multumesc, Dani! Mai incet, dar o sa mergem inainte. Si ma bucur ca ai ti-au placut „palmierii”, dar mai ales ca i-ai vazut. Nu degeaba iti admir eu fotografiile si te laud peste tot, se vede ca ai ochi de fotograf. 🙂

       
  2. Dana

    23 Octombrie 2011 at 0:17

    La multi ani, 7 Coline! si la cat mai multe postari si vizualizari, Constantine. Minunate focuri de artificii – am admirat poza cu poza – si te felicit pentru pozele exceptionale. Ce ar fi frumusetea florilor fara indemanarea si arta fotografului? Felicitari!… keep up the good job!

     
    • Constantin

      24 Octombrie 2011 at 20:51

      Dana, iti multumesc pentru cuvintele frumoase! Uite, pentru oameni ca tine si ca toti cei care au lasat un mesaj aici, chiar merita sa postez din cand in cand. Si daca prin asta pot sa fac si o bucurie cuiva e cu atat mai bine. Multumesc din suflet!

       
  3. yosu76

    23 Octombrie 2011 at 13:15

    Stai linistit ca sunt destui care iti urmaresc postarile.Si eu mi-am facut un blog acum 2 zile Livada lui gabi si imi este destul de greu sa-l dezvolt.BAFTA!

     
    • Constantin

      24 Octombrie 2011 at 20:55

      Gabi, chiar sunt linistit si stiu si cati imi urmaresc postarile. Nu asta e problema. Tine-te de blog si intr-o zi o sa intelegi ce-am vrut sa spun. Bafta cu blogul si cand mai intru la tine chiar vreau sa vad livada lui Gabi. Spor la treaba!

       
  4. Viorica

    23 Octombrie 2011 at 19:42

    Felicitari pentru tot ce ai reusit sa ne oferi pana acum! Vorbesc in numele mai multor colege de cancelarie care, de cate ori trec printr-o perioada mai grea, isi inveselesc viata cu poze, retete, sfaturi si melodii postate pe blogul tau.La multi ani si nu renunta! Artificiile imi amintesc de sarbatori. De-abia le astept!

     
    • Constantin

      24 Octombrie 2011 at 21:08

      Multumesc, Viorica! Iaca asa aflu eu ca blogul meu e sursa de buna dispozitie. Si eu ma chinuiam sa dezvolt un blog serios. 🙂 Dar colegele de ce stau in umbra? Uite, astept parerea lor despre rolul instructiv-educativ al unui astfel de blog. Hai ca v-am dat de treaba! 🙂

       
  5. simf

    24 Octombrie 2011 at 8:29

    La multi ani fiecarei coline in parte si tie si blogului, cititori multi carora sa le fie de folos scrisele tale si sa te citim cu bine, multa vreama inainte.

     
    • Constantin

      24 Octombrie 2011 at 21:31

      Multumesc, Simona! Imi place ca te joci cu voroavele (Iaca pozna, c-am scapat-o! 🙂 ) si trag nadejde ca toate or sa se intample asa cum bine graiesti. Acum, da-mi voie sa profit de acest moment ca sa fac public faptul ca imi place grozav cum scrii si cum din orice lucru, ce pentru altii poate parea banal, tu tesi o poveste in toata regula. Si asa de tare imi place, ca dupa ce citesc raman fara cuvinte si nu-s in stare sa las un comentariu. Stiu ca-i sa ma ierti pentru asta! 🙂

       
  6. irenadaiana

    24 Octombrie 2011 at 10:38

    La multi ani 7 Coline , La multi ani Constantin ! Cunosc sentimentul despre care vorbeai. L-am incercat de cateva ori si eu dar mi-am zis ca blogul l-am facut in primul rand pentru sufletul meu pe care l-am impartit apoi cu lumea larga. Deci , te asteptam si la anul si la multi , multi ani cu sfaturi , retete delicioase , proiecte minunate si gradini de vis. Sanatate multa prieten drag 🙂

     
    • Constantin

      24 Octombrie 2011 at 21:42

      Multumesc, Daiana! Astea-s toane de-ale mele care vin si revin cu regularitate. Mai ales atunci cand am multe de facut si nu-mi mai ajunge timpul. Sanatosi sa fim si le-om face pe toate si poate chiar mai bine decat pana acum. Tu esti unul dintre prietenii care m-au incurajat inca din prima zi si care mi-au fost alaturi de-a lungul acestui an. Si pentru asta trebuie sa-ti multumesc! Sanatate si voua si numai bine!

       
  7. Angelica Serban

    24 Octombrie 2011 at 21:01

    La multi ani!

     
    • Constantin

      24 Octombrie 2011 at 22:06

      Multumesc, Angelica! Te mai astept pe aici!

       
  8. Alexandra

    24 Octombrie 2011 at 21:24

    La multi ani, Constantin!
    M-ai orbit cu artificiile alea! :D))) Nici nu mai vad sa scriu… 🙂

     
    • Constantin

      24 Octombrie 2011 at 21:52

      Multumesc, Alexandra! Ca sa nu existe dubii, e doar aniversarea blogului nu si a mea. 🙂
      Daca postarea era si cu efectele sonore de rigoare, acum nici n-ai mai fi auzit ca lumea. Asa ca, nu te mai plange, ai scapat ieftin. 🙂 Da’ bag de seama ca ti-au placut, daca te-ai uitat la ele pana ai inceput sa vezi ca prin ceata! 🙂

       
  9. balaurdegradina

    27 Octombrie 2011 at 20:54

    eu am reusit sa ma ratacesc de propriul blog de-o vreme incoace, asa ca nu ma mir ca am scapat ocazia de-a face urari la ceas aniversar 😀
    pe principiul „mai bine mai tarziu…” ma vrednicesc cu-ntarziere sa-ti spun ca 7coline e un loc in care ma simt tare bine, in care gasesc idei, imagini, informatii, retete si mai ales oameni cu care mi-e drag sa-mpartasesc pasiuni comune.
    sper ca peste vreo douazeci de ani sa fiu prima care te felicita!

     
    • Constantin

      27 Octombrie 2011 at 23:36

      Multumesc, Laura! Ok, s-a facut, te astept peste douazeci de ani! 🙂 Sper ca pana atunci sa-mi mai dea wordpress-ul ceva spatiu ca la cate fotografii pun eu nu stiu daca o sa mai apuc anul viitor fara sa sterg din ele.

       

Lasă un răspuns

 
