RSS

Dar din suflet

16 Iun

Ce e asta, ce-o fi oare? Plin de-arome si culoare? E o simpla intrebare sau, de vreti, e ghicitoare! Ca sa nu mai stati pe ganduri, va raspund in doua randuri: e pachetul cu sapunuri, doua zile-a stat pe drumuri. Din uleiuri vegetale si arome naturale, au iesit asa de bune; si-au si-un strop de pasiune. Asteptarea s-a sfarsit, azi pachetul l-am primit, de-o ora ma minunez si intruna le pozez.

Alexandra, acum ca le am in fata pot sa spun fara a exagera ca sunt minunate. Iti multumesc pentru acest dar, caci acum chiar asa consider gestul tau, un dar pe care mi l-ai oferit cu generozitate. Si felicitari pentru ceea ce realizezi! Cuvintele mi-s sarace acum cand vreau sa exprim admiratia pentru munca ta, dar o sa intelegi tu ce-am vrut sa spun.

Daca nu v-au placut versurile, poate or sa va placa fotografiile. Imi pare rau ,insa, ca o sa va vaduvesc de arome. Faptul ca nu ati avut sansa sa primiti un astfel de premiu nu inseamna ca nu va puteti face singur un cadou. Intrati in magazinul de sapunuri naturale handmade al Alexandrei si alegeti ce va pofteste inimioara. Sapunurile sunt accesibile ca pret si veti gasi produse pe toate gusturile. Nu veti regreta!  

 

Această prezentare necesită JavaScript.

 
16 comentarii

Scris de pe 16 Iunie 2011 în Sarbatori

 

Etichete: , , , ,

16 responses to “Dar din suflet

  1. irenadaiana

    16 Iunie 2011 at 14:22

    esti sigur ca Alexandra ti-a trimis sapunuri? Mie imi par mai mult prajituri , minunate , aromate , grozav ornate cu de toate.🙂 bine ca nu le-am castigat ca precis erau mancate pana acum. Dar o comanda tot o sa fac🙂🙂🙂

     
    • Constantin

      16 Iunie 2011 at 15:06

      Daiana, sapunuri sunt, sigur! Pai nu vezi ce le-am fotografiat din toate partile, cum sa ma insel? Dar arata bine de tot. Si dupa prima folosire se simte ca e altceva. Si mai stii ceva? Aroma e placuta si distincta la fiecare, insa nu asa cum te-ai astepta. E fina si nu mai mult decat trebuie, cand le folosesti aroma se intensifica, insa nu ca la cele din comert, alea dupa care te sufoci daca le mirosi de aproape. Foarte bine dozate din punctul asta de vedere. Comanda, iti garantez ca nu o sa regreti, ba din contra o sa-ti multumesti pentru alegerea facuta. Uite, daca o sa comanzi altceva decat am eu si nu o sa fii multumita, ti le cumpar eu. Pe bune, nu glumesc!

       
  2. simf

    16 Iunie 2011 at 14:38

    tare ma bucur pentru tine si stiu ce-nseamna. stai un pic, sa incepi sa le folosesti, abia astept impresiile:)

     
    • Constantin

      16 Iunie 2011 at 14:59

      Simona, primele impresii pot sa le dezvalui deja. M-am spalat pe maini, asa de proba, cu sapunul de catina si morcov si cu cel de lavanda, alb. Amandoua fac spuma abundenta, nici nu ma asteptam sa fie altfel, curata perfect
      si lasa in urma o senzatie de racoare. Si poate nu o sa crezi dar pielea este mai moale, acum sigur ca asta poate fi la mine din cauza ca nu folosesc produse de astea de intretinere si n-am pielea unei doamne. Dar sa stii ca se simte deja o diferenta, de la prima spalare.

       
      • simf

        16 Iunie 2011 at 16:19

        Constantin, si eu am sapunuri de-ale Alexandrei si stiu, asta-i motivul din care ma foarte bucur pentru tine, stiu ce minuni sunt. Sa probezi spalatul pe maini cand esti plin de pamant, curata incredibil. Sa-ti povestesc ce miros discret si fain lasa in dulapul cu prosoape de baie?:)

         
        • Constantin

          16 Iunie 2011 at 17:26

          Poti sa-mi povestesti, Simona, ca tu povestesti frumos si-mi place sa citesc.🙂 Deci asa, ai sapunuri si nu spui nimic. Ei, acum pot sa iau asta ca un fel de test. Am raspuns corect? Le-am apreciat la adevarata lor valoare? 🙂 Acum inteleg si mai bine de ce te bucuri.

           
          • simf

            20 Iunie 2011 at 8:56

            da, da, da, aprecierile tale m-au facut sa ma bucur tare. sambata seara, cand ma spalam cu un sapun de trandafiri, ma gandeam oare nu cumva, la acea ora, faci si tu la fel?:)

             
            • Constantin

              20 Iunie 2011 at 19:46

              🙂 Faceam aproape la fel. Doar ca era lavanda.🙂 Daca aveam si eu sapun de trandafiri ar fi fost copie la indigo.🙂

               
  3. Alexandra

    16 Iunie 2011 at 20:17

    Da’ le-ai fotografiat, nu te-ai incurcat!😀
    Mie sa-mi spui cum te simti dupa primul dus cu unul din ele, Si cum spunea Simona, sa te speli pe maini cand esti tu mai murdar de pamant si sa iei aminte.
    Draga Constantin, mi-s tare bucuroasa ca-ti plac,sapunurile; inseamna ca nu degeaba n-am mai facut eu nimic de cateva luni incoace si ca gradina mi-e o paragina plina de balarii! :D))

     
    • Constantin

      16 Iunie 2011 at 22:52

      Ca sa para mai multe !🙂 O sa-ti spun. Si sa nu renunti, lasa, ca buruienile cresc oricum, le omoara pana la urma gerul, dar sapunurile tale pot fi utile oricand, numai sa fie descoperite de cine stie sa le aprecieze corect.

       
  4. victoriacus

    18 Iunie 2011 at 15:15

    Felicitari Constantin.Chiar le-ai meritat.Sa le folosesti cu placere.Vezi sa nu iti vina vreo idee sa musti din ele :))

     
    • Constantin

      19 Iunie 2011 at 20:18

      🙂 Nu, acum chiar stiu la ce-s bune, le-am verificat pe toate. Multumesc, Victoria!

       
  5. Guesswho

    30 Iulie 2012 at 22:42

    Vad ca numai de bine de sapunurile naturale…io as vrea sa spun numai de bine de blogul tau, Constantin, felicitari!🙂 L-am descoperit astazi si „m-a prins”, am sarit de la un articol la altul, nu prea am avut timp, dar promit sa revin si sa citesc pe indelete. Va fi rasfatul meu de dimineata alaturi de-o cafea🙂
    Am o intrebare pt Alexandra, am vazut produsele ei pe breslo si m-ar interesa daca are si produse pentru copii. am un site dedicat copiilor in care urmeaza sa ofer doar produse eco-friendly, in principal jucarii din lemn, insa cred ca ar fi bine-primita si o categorie cu produse de ingrijire pentru micuti. Astept un raspuns, multumesc anticipat.

     
    • Constantin

      10 August 2012 at 14:31

      Guesswho, iti multumesc pentru vizite si pentru aprecieri. Mai treci pe aici, cred ca o sa mai gasesti cate ceva care sa te intereseze. Din pacate in ultimul timp am lasat-o mai moale cu blogul, dar promit si eu sa revin. Vara asta m-a cam dat peste cap, dar trece si caldura si atunci, mai pe racoare o sa revin cu forte proaspete.
      Nu cred ca Alexandra o sa citeasca intrebarea de aici si ce pot eu sa-ti spun este ca, asa cum o stiu eu, si daca nu are sapunuri de astea cu siguranta poate sa le faca. Insa te sfatuiesc sa iei legatura cu ea pe blogul ei http://sapundecasa.wordpress.com/ gasesti linkul si in blogroll-ul meu.

       
  6. Guesswho

    10 August 2012 at 21:28

    Cu placere, Constantin, chiar meriti aceste aprecieri. Cu siguranta te voi vizita ( pe site :)) pentru ca-mi face placere sa vad ca mai exista oameni ca tine, cu astfel de hobby, pasionati de frumos, de natura, de fotografii, gatit, protejarea mediului. Si de pe blogul tau am ajuns sa rasfoiesc si altele care m-au incantat.
    Asa-i, caldura ne-a cam secatuit vara asta, noroc ca ne-am mai putut ascunde pe la munte, pe la mare, fiecare cum a putut.
    Multumesc pentru sugestie, o voi contacta pe Alexandra si ii voi face oferta in mod direct.

     
  7. Constantin

    13 August 2012 at 21:51

    Da, eu m-am ascuns in dormitor, ca e mai racoare. Sper sa ies si eu cateva zile, mai ales ca s-a mai racorit. Pune si tu un link spre site-ul tau, sa vedem si noi ce si cum.

     

Lasă un răspuns

 
