RSS

Si a fost concurs

13 Iun

El este de fapt adevaratul invingator, la urma urmei, meritul meu este doar cel de a fi apasat pe declansator.

 

Multi dintre voi stiti, ceilalti veti afla acum de concursul de fotografie pe care l-a organizat Alexandra pe blogul sau – gradinavisata.wordpress.com. Un concurs in care s-au inscris 26 de concurenti, fiecare cu cate un trandafir, unul mai frumos ca altul. Aseara tarziu, dupa indelungi calcule facute de organizatoare si dupa o la fel de lunga asteptare din partea participantilor, am aflat cu surprindere si profund emotionat rezultatele si anume ca ma numar printre castigatorii marelui premiu, oferit cu generozitate de catre organizatoare. Concret, pe langa satisfactia de a face parte dintre invingatori – ceea ce nu e putin lucru, caci vine ca o rasplata pentru zecile de ore petrecute cu aparatul de fotografiat in mana, premiul consta in cinci minunatii de sapunuri naturale handmade, mesterite cu maiestrie chiar de manutele muncite si fara astampar ale Alexandrei. Sapunuri in care, pe langa ingrediente de cea mai buna calitate, Alexandra a pus cu siguranta toata pasiunea si tenacitatea pe care cei mai multi dintre voi i le cunoasteti.

Si chiar daca o sa ma repet, nu pot sa nu ii multumesc si pe aceasta cale pentru oportunitatea pe care mi-a oferit-o prin organizarea acestui concurs – si anume cea de a va arata o fotografie cu un trandafir frumos, pentru munca pe care a depus-o si timpul irosit pentru a duce la bun sfarsit concursul, pentru diplomatia, bunul simt si pentru sufletul ei bun si nu in ultimul rand pentru premiul pe care cu drag mi l-a oferit si de care cu acelasi drag o sa ma folosesc si eu. Si uite asa, in fiecare zi, cand o sa ma rasfat cu sapunurile ei, o sa imi amintesc ca undeva departe exista un om bun, cu un caracter aparte si mai presus de toate – O MARE DOAMNA. Sarut mainile, Alexandra!

Vreau ca tot acum sa multumesc si celor fara de care concursul nu ar fi avut finalitate si anume votantilor, fie ei participanti in concurs sau vizitatori ai blogului Alexandrei. Va multumesc, dragilor, tuturor celor care mi-ati votat fotografia si prin votul vostru m-ati propulsat in fruntea clasamentului! Va multumesc pentru cinste si impartialitate si va asigur ca aveti tot respectul meu!

Pentru voi, vizitatorii mei, cei care nu ati avut sansa de a castiga un astfel de premiu, iata locul de unde puteti procura aceste bijuterii – magazinul de sapunuri Breslo. Unde mai pui ca e si promotie. Profitati si o sa va multumiti pentru alegerea facuta!

O zi frumoasa va doresc si o saptamana pe masura asteptarilor! Cum sa fie altfel? Vine vacantaaa!🙂

 
13 comentarii

Scris de pe 13 Iunie 2011 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , , , ,

13 responses to “Si a fost concurs

  1. Elisa

    13 Iunie 2011 at 13:54

    Trandafirul tau este de premiul intai, eu nu te-am votat , ca sa se spuna ca, deh, te cunosc si de aia te votez. Dar, sa nu dai nimanui vreun butas , ha, ha, ha!

     
    • Constantin

      13 Iunie 2011 at 14:13

      Multumesc, Elisa! Si, cunoscandu-te cat de cat, zic eu, nici nu m-as fi asteptat sa procedezi altfel. Desi, votul pe motiv de popularitate s-a practicat cu mare succes, cu nonsalanta si foarte la vedere!🙂 Butasi, nici sa vreau nu am cum sa dau. Trandafirul nu imi apartine, cred ca mai infloreste si acum in partea stanga a aleii din curtea manastirii Agapia.🙂

       
      • irenadaiana

        16 Iunie 2011 at 14:27

        bine ca ai dezvaluit locatia . Curand o sa ajung pe acolo si-o sa-l caut. Oare s-o supara Cel de Sus daca fur o floare de la manastire? 🙂

         
        • Constantin

          16 Iunie 2011 at 14:51

          Cel de sus cred ca nu, dar maica stareta e posibil sa nu fie foarte incantata. Ca la cate sute, mii de vizitatori trec pe acolo, ar cam saraci gradina. Asa zic eu, dar tu incearca!🙂

           
  2. victoriacus

    13 Iunie 2011 at 14:01

    Felicitari pentru premiu.L-ai meritat cu siguranta.🙂

     
    • Constantin

      13 Iunie 2011 at 14:15

      Multumesc, Victoria! O sa par lipsit de modestie, dar la fel ca tine cred si eu!🙂 Si iti multumesc pentru sustinere.

       
  3. Alexandra

    13 Iunie 2011 at 15:14

    Stii ce ma gandesc, Constantin? Cu astfel de ocazii cunosti oamenii mai bine!🙂
    Inainte sa scriu randul de sus, a trebuit sa stau putin sa-mi revin din emotie, pentru ca asa cuvinte frumoase despre mine, adunate laolalta, nu aud in fiecare zi! Dar nu zic, ai dreptate!😀 Asta ca sa nu ramai singur , acum ca te-a parasit si modestia!🙂
    Premiul tau este pe deplin meritat si ceea ce ma bucura cel mai tare e ca am reusit intr-un tarziu sa te fac sa participi.

     
    • Constantin

      13 Iunie 2011 at 16:19

      Eu as prefera sa ii cunosc cu 5 minute mai devreme. In rest, ma bucur ca nu-s singur! Deci, suntem doi!

       
  4. Adinuca

    15 Iunie 2011 at 15:45

    Intr-adevar este un trandafir minunat fotografiat de un om minunat. Numai un astfel de om putea surprinde asa ceva. Felicitari!

     
    • Constantin

      15 Iunie 2011 at 15:52

      Vaaai, cum ma rasfeti tu pe mine!🙂 Multumesc, Adinuca! Dar si tu poti fi mandra ca ai in gradina frumusetea aia de trandafir batut. Mi-a placut!

       
  5. daniel nicolae

    22 Iunie 2011 at 11:57

    Felicitarile mele pentru minunatul instantaneu Trandafirul cred ca este un Colibri farben festival

    http://www.steinfurther-rosen.de/Containerrosen/Strauchrosen/Rosa-Colibri-R-Farbfestival-R-KL-IV,L1dJTkFSQk9SX0RFVEFJTD9TSE9QX0lEPTE3NjgyOTUmRklMVEVSPTk4NDE4Jk1JRD05ODQxOA.html

    sau ceva prin apropiere si e catarator . l am gasit la vre o 5 producatori din Germania si vre o 3 francezi toti comercializau cu aceeasi denumire preturile intre 14 si 28 de euro depinde de ambalaji si marime , asta ca maica stareta sa poata sta linistita
    sa ai parte de ploaie si cit mai multe bucurii sa ti umple viata

     
  6. daniel nicolae

    22 Iunie 2011 at 12:08

    Creatorul lui este Alain Meillan unul din cei mai apreciati crescatori de trandafiri si a obtinut numeoase medalii cu aceasta varietate deci e un trandafir de top

     
    • Constantin

      22 Iunie 2011 at 13:43

      Daniele, sa traiesti! Iti multumesc pentru vizita, pentru felicitari, pentru urari si, desigur, pentru informatii. El pare a fi si chiar de n-ar fi asa, merita sa-l ai in gradina. Nu ca n-ar fi si altii mai frumosi, daca e sa o iei asa ajungi in sapa de lemn pana iti umpli gradina cu cei mai frumosi trandafiri. Dar asa, mai pe rand, cred ca se poate. Te mai astept pe aici, mai schimbam o vorba, mai completezi si tu pe ici pe colo, ca nici eu nu le stiu pe toate si vad ca te pricepi. Numai bine si tie si sa fii sanatos!

       

Lasă un răspuns

 
