RSS

Trandafiri – frumosi au fost, frumosi sunt inca…

10 Iun

Daca inca nu vi s-a facut rau de la atatia trandafiri, vin si eu acum cu cateva, doar cateva, fotografii cu vedetele verii. Nu am ales inca fotografiile, asa ca o sa am ceva de furca in privinta asta. Ca eu cand scap intre flori nu ma opresc din fotografiat până nu se termina acumulatorul. Da, recunosc faptul ca nu ma pot abtine. Din cauza asta, in curand, o sa trebuiasca sa mai scot ceva fotografii pe cd-uri caci, orisicat, are si hardul limitele lui. Si cand doar fotografiile ocupa peste 55 GB nu ar trebui sa ma mir ca le accesez din ce in ce mai greu. Bun, trecem la fotografii ca mai e putin si ma prinde maine.

Această prezentare necesită JavaScript.

 
6 comentarii

Scris de pe 10 Iunie 2011 în Florile mele, Fotografii, In gradina

 

Etichete: , ,

6 răspunsuri la „Trandafiri – frumosi au fost, frumosi sunt inca…

  1. Dani

    11 Iunie 2011 at 18:46

    Foarte frumoase fotografiile, Constantine ! Eu cind dau de flori, intii ma caut de baterii, sa am rezerve in dotare, altfel traiesc mereu cu frica, sa nu se termine bateriile…

     
  2. Constantin

    12 Iunie 2011 at 13:03

    Dani, nu o sa te perii pentru ca nu prea faca asta decat in gluma, dar ai cei mai frumosi trandafiri pe care i-am vazut vreodata in gradina cuiva. Eu ma bucur ca-ti plac si acestia, dar, cum spuneam, nu se compara cu ai tai. Si esti norocoasa si inspirata in acelasi timp, ca ai ales un aparat foto cu baterii. Al meu este cu acumulator si cand se termina am cam terminat-o si eu cu fotografiatul, cel putin pentru cateva ore cat dureaza incarcatul. Si daca esti pe coclauri, nu poti face asta decat acasa. Ar mai fi varianta de a cumpara inca un acumulator. Nu stiu cat costa, dar cred ca o sa cumpar curand inca unul.

     
  3. victoriacus

    12 Iunie 2011 at 19:59

    Nu cred ca este cineva care sa se sature de trandafiri.Sunt foarte frumosi ai tai.

     
  4. Dana

    13 Iunie 2011 at 5:29

    Felicitari Constantine! am avut eu presentimentul asta ca vei fi in top, inca inainte sa vad trandafirul din concurs.
    Si totusi m-a surprins frumusetea trandafirului. Foarte frumos, si poza si trandafirul. Superb!
    Si eu imi comand acum un alt acumulator, azi am pierdut niste imagini interesante, pentru ca aveam aparatul la incarcat.

     
    • Constantin

      13 Iunie 2011 at 14:29

      Multumesc, Dana! Asa cum am mai spus, meritul este mai mult al trandafirului. Eu am avut noroc ca mi-a iesit in cale! 🙂

       

Lasă un răspuns

 
