RSS

Printre lalele – Gradina Copou, Iasi

06 Mai

 

Aici nu e mult de scris, asa ca nu e nici de citit. Va las sa admirati splendoarea primaverii, din Gradina Copou din Iasi. Pentru cei care nu stiu, Copoul este una din cele 7 coline pe care se intinde Iasiul. Ca ele sunt, de fapt, mai multe (si dupa cum se extinde orasul vor fi si mai multe), e alta poveste. Expresia asta, 7 coline, poate fi catalogata ca fiind mit, cliseu sau simbol. Nici nu mai are importanta atata timp cat este atat de bine impamantenita si de des folosita, atat de catre localnici cat si de vizitatori. Dupa parerea mea, Copoul este cea mai frumoasa zona a orasului si daca vreodata veti ajunge prin Iasi, nu ezitati sa faceti o plimbare pana in dealul Copoului. Dar, despre Gradina Copou (sau Parcul Copou, cum i se mai spune) si alte obiective pe care le puteti vizita in aceasta zona voi scrie alta data. Sa intre florile!

Această prezentare necesită JavaScript.

 
9 comentarii

Scris de pe 6 Mai 2011 în Din Iaşi, Locuri

 

Etichete: , , , , , , , , , , ,

9 responses to “Printre lalele – Gradina Copou, Iasi

  1. Gabriela

    6 Mai 2011 at 7:58

    noah uite ca m-am lamurit de ce ii zice blogului tau „7 coline”. Credeam ca locuiesti in Italia. despre Roma se spune ca e orasul celor 7 coline.🙂 nu stiam ca si Iasul are o astfel de expunere.

     
    • Constantin

      6 Mai 2011 at 23:53

      🙂 Am spus chiar in prima mea postare de unde vine numele. Dar mi-ar fi placut sa locuiesc si in Roma, am vizitat-o acum cativa ani si mi-a placut foarte mult. M-as mai duce acolo cu placere.

       
  2. Gabriela

    6 Mai 2011 at 7:59

    Excelent motto-ul tau. Abia acum l-am observat, distrasa de minunatele lalele.

     
  3. simf

    6 Mai 2011 at 8:11

    pitestiul e numit „orasul lalelelor” si chiar e plin de lalele. numai ca am impresia ca la noi e ceva mai cald, acum majoritatea sunt deja trecute.
    nu stiam ca iasiul are multe lalele.

     
    • Constantin

      6 Mai 2011 at 23:51

      Eeei, acolo e „capitala” lalelelor. Stiu ca este si expozitie. Dar, uite, sunt si in Iasi si nu doar unde am fotografiat eu, sunt inca multe alte locuri unde le poti vedea.

       
  4. DANI

    7 Mai 2011 at 0:10

    SPLENDIDE !!!!! Jos palaria pentru edilii orasului ! Si fotografiile impecabile ! Bravo , Constantine !

     
    • Constantin

      7 Mai 2011 at 14:47

      Dani, sa stii ca in privinta asta chiar se vede mana de gospodar. Mai sunt multe de facut si in Iasi dar, macar flori avem!🙂 Multumesc!

       
  5. Alexandra

    7 Mai 2011 at 6:38

    Eu n-as da Iasul pe Roma, se fie clar! La Iasi n-am fost, dar Roma aia pute efectiv!
    Bravo, Constantin, felicitatiuni pentru poze, sunt splendide!

     
    • Constantin

      7 Mai 2011 at 14:50

      Eeei, spuneam si eu, asa!🙂 Nu stiu daca as putea locui multa vreme acolo, nu-mi place aglomeratia, dar ca turist mie mi-a placut. Alexandra, multumesc, ma bucur ca iti plac fotografiile!

       

Lasă un răspuns

 
