RSS

Lalele tarzii – final de stagiune

04 Mai

Au inflorit si ultimele lalele si probabil ca florile lor vor dura mai mult, datorita temperaturilor mai scazute din primavara asta capricioasa. Insa, cu siguranta, nu atat cat mi-as dori eu. Aceste din urma lalele parca stiu cat sunt de frumoase, de aceea s-au lasat atat de mult asteptate. Dar, eu zic ca asteptarea a meritat. Pacat ca florile dureaza atat de putin si ca va trebui sa mai astept un an pana le voi vedea din nou.

Această prezentare necesită JavaScript.

 
6 comentarii

Scris de pe 4 Mai 2011 în Florile mele, In gradina

 

Etichete: ,

6 răspunsuri la „Lalele tarzii – final de stagiune

  1. irenadaiana

    4 Mai 2011 at 22:10

    cum e sa le ai imi imaginez dar ma intreb cum o fi sa le creezi. sunt absolut minunate. tu si alexandra v-ati vorbit sa ma imbolnaviti pe mine 🙂 (de ce-ti merge site-ul asa de greu?)

     
    • Constantin

      4 Mai 2011 at 22:31

      Daiana, nu ne-am vorbit, ba daca ma gandesc bine nu prea am vorbit in ultima vreme. Nu am eu nici pe departe lalele ca ale Alexandrei, ea chiar poate fi numita, fara a gresi, „mama lor”. Unele sunt mai noi, altele mai vechi, am cumparat si eu ce am gasit in magazinele noastre si ce mi-am putut permite. Sunt destul de scumpe, cel putin pentru salariul meu de bugetar, insa, imi sunt tare dragi si cand apar soiuri noi nu rezist sa nu cumpar cativa bulbi. Pacat ca se inmultesc destul de greu. Despre blog nu stiu ce sa zic, o fi din cauza numarului mare de fotografii sau poate e din cauza conexiunii tale. La mine merge bine si culmea, tocmai calculatorul meu s-a cam lenevit de la o vreme.

       
      • irenadaiana

        5 Mai 2011 at 11:35

        asa e , sunt tare scumpe. am pus mana asta iarna pe o revista de la o firma care comercializa fel de fel de bulbi si flori. aveam chiar de gand sa comand si facusem o lista destul de frumusica cu tot ce aveau aia mai interesant in materie de lalele si arbusti. pai cand m-am apucat sa le si socotesc m-am ofilit mai ceva ca la seceta ca era aproape juma din salariul pe o luna si m-am lasat pagubasa. cate-un sortiment nu merita sa comand ca ma costa mai mult transportul decat marfa in sine. iar la supermarketurile din zona nu aduc ei cine-stie- ce. pe la bulgari cand mai scap ma mai pricopsesc cu cate-o floare.
        legat de site , s-ar putea ca pozele sa aiba dimensiuni prea mari , asa pateam eu si acum le redimensionez inainte de postare. conexiunea ar trebui sa fie buna ca e aia de serviciu 🙂 🙂

         
        • Constantin

          5 Mai 2011 at 19:42

          Fotografiile sunt micsorate, dar sunt multe. 🙂 Si lalelele mele sunt toate din magazinele noastre, cu toate ca eu credeam ca afara sunt mai ieftine.

           
  2. DANI

    5 Mai 2011 at 12:50

    Splendide !!!
    Imi plac mult lalelele duble si am si eu roz , ca ale tale – seamana a bujori …Si cele franjurate sint fantastice, si cele galbene, deschise de parca ar fi lotusi …Si cele pestrite si involburate …Toate sint asa de frumoase ! Poate, tocmai ,fiindca sint ultimele lalele …

     
    • Constantin

      5 Mai 2011 at 19:47

      Mai, da’ ce atenta esti! Una nu ti-a scapat! 🙂 Multumesc, Dani, alea roz batute imi plac cel mai mult. Toate mi-s dragi, dar la astea stateam si ma uitam mut de uimire. Si chiar seamana a bujori!,

       

Lasă un răspuns

 
