RSS

Visul meu e sa creez muzica!

27 Mar

Nu, nu o spun eu, ci a spus-o romanul Bogdan Alin Ota atunci cand a urcat pe scena competitie „Norvegienii au talent”. Pianist si compozitor, in timpul zilei, printre altele, distribuie copiatoare. A vazut o oportunitate in participarea la aceasta competitie si, la insistentele sefului sau, care-i este si singurul prieten din Norvegia, s-a inscris in concurs. Si bine a facut, zic eu. Pentru ca reusit sa impresioneze juriul si sa ridice publicul in picioare. Si multora, printre care ma numar si eu, le-a licarit o lacrima in coltul ochiului. Uluitor este faptul ca, o spune chiar el, in Romania a fost vazut, dar nimeni nu a fost foarte impresionat si interesat de creatiile sale.

De obicei sunt mandru pentru ceea ce realizez eu. De asta data, pentru o clipa, Bogdan Ota m-a facut sa ma simt mandru ca sunt roman. Imediat, insa, m-a cuprins un sentiment de neputinta si de revolta fata de dispretul si indiferenta cu care sunt tratate talentele, din orice domeniu, in Romania. Caci, asemeni multor altor tineri talentati care se zbat in anonimat, Bogdan este o valoare cu care nu ti-ar fi rusine sa iesi in lume si care ar putea face Romania cunoscuta peste hotare, mai mult decat o face o frunza verde dintr-un logo.

Va las sa-l ascultati si sa-l vedeti pe acest roman talentat si o sa mai spun doar atat: Bogdane, ai toata admiratia si respectul, din partea mea! Felicitari si iti multumesc!

 
15 comentarii

Scris de pe 27 Martie 2011 în Muzica

 

Etichete: , , , ,

15 responses to “Visul meu e sa creez muzica!

  1. victoriacus

    28 Martie 2011 at 19:36

    si mie mi-a placut.Enorm

     
    • Constantin

      31 Martie 2011 at 20:51

      La tine l-am vazut prima data. 🙂 Si pentru ca m-a impresionat, am preluat si eu filmuletul.

       
  2. irenadaiana

    30 Martie 2011 at 9:26

    ai avut dreptate Constantin. Si mie mi-au dat lacrimile. Din pacate Romania e mult mai interesata de Vijelie , Guta , Salam , Minune si altii ca ei ca doar de la frunza verde ne tragem. Rusine noua ca ne lasam talentele de izbeliste , bine macar ca altii au ochi de vazut si urechi de auzit si minte de judecat. D’aia suntem unde suntem , adica jos.

     
  3. Constantin

    31 Martie 2011 at 20:52

    Sper sa mearga in finala, nu stiu cand are loc, poate a si fost, habar nu am. M-as bucura sa stiu ca el a fost castigatorul.

     
  4. mia elekes

    2 Aprilie 2011 at 14:27

    mi-au dat lacrimile , dzeu fie cu toti romanii buni plecati din tara lor pentru cativa banuti

     
  5. Alexandra

    3 Aprilie 2011 at 10:32

    Ce faci? Te-a luat somnul de la muzica?😀

     
    • Constantin

      5 Aprilie 2011 at 14:17

      Alexandra, daca nu m-as enerva chiar ca as putea sa adorm aici. Asta mi se trage de la calculatorul meu, care da semne evidente de oboseala, orice clic fiind urmat de o interminabila pauza, acompaniata de sunetul de moara hodorogita ce vine dinspre unitate. Din pacate, nu-mi permit in acest moment achizitionarea altui calculator, poate, cel mult, peticirea acestuia. Ca tabloul sa fie complet, de ceva vreme ma incearca o stare de lehamite de tot si de toate. As putea sa-i spun si lene, dar nu e doar asta. Si, cum nici blogul nu-mi mai suscita interesul, urmarea fireasca cred ca este inchiderea lui. Principalul motiv, dar nu singurul, ar fi ca imi consuma foarte mult timp, din putinul timp liber pe care il am la dispozitie. Ar mai fi si faptul ca eforturile mele de a publica materiale bine documentate, sustinute de imagini, zic eu, de calitate, nu mi-au adus satisfactia pe care orice om o asteapta in urma unui lucru bine facut, ba as spune facut cu pasiune. Uneori, un simplu „multumesc” ar fi fost destul ca sa ma faca sa merg mai departe. Si, sigur, nu ma refer aici la cei care au obiceiul sa multumeasca chiar si atunci cand nu au pentru ce. Uite, acum imi dau seama ca aceasta ar fi putut fi ultima mea postare. Asa, o sa ramana doar un comentariu, oricum nu are importanta, pentru ca intentionez sa sterg blogul, daca voi hotari ca asta trebuie sa fac.

       
  6. Elisa

    7 Aprilie 2011 at 7:27

    Cu siguranta ca rabdarea vine cu varsta, Constantin🙂 Asa ca bucura-te de tineretea ta, ai multe de vazut si simtit in legatura cu blogul, dar, iti spun un secret, de fapt o gaselnita a mea. Cand sunt sau tind sa fiu dezamagita imi spun ca blogul este pentru mine si mostenitorii mei dintr-un viitor mai apropiat sau mai indepartat si atunci, automat, as putea chiar sa inchid comentariile, nu ma mai doare. Conteaza ca am 1500 de unici pe zi si 3000 de vizualizari pe zi, deci blogul este vizitat, ce conteaza ca eu sunt doar un personaj invizibil? 😀
    Sa nu te puna pacatul sa faci gesturi reprobabile pe care le vei regreta, lasa-l asa, ca pe o cale de intoarcere de cate ori simti sa te exprimi si virtual.
    Cat priveste mandria ca un roman face ceva atat de remarcabil si frumos si de talent imi pare rau s-o spun, nu este meritul nici unui roman ca exista el. Cel mult ma simt mandra ca fac parte din specia umana, fiindca (ai sa razi si asta si intentionez ) nu rareori vad cum alte specii ne sunt superioare (cainii, de ex. ).
    Dragule, primavara este un motiv suficient sa fim in forma maxima? Da.

     
    • Constantin

      8 Aprilie 2011 at 22:22

      Dar unde-i primavara, Elisa? Ca eu nu am prea vazut-o. Si am eu mai multe motive sa nu fiu prea in forma. Iti multumesc pentru ca ti-ai facut timp sa-mi lasi o vorba buna. Cainii sunt intradevar destepti! Probabil de asta le-a pus cineva gand rau.

       
  7. irenadaiana

    7 Aprilie 2011 at 10:01

    sa nu faci asta constantin. M-am gandit si eu la asta uneori , marturisesc dar mai apoi m-am gandit ca l-am facut pentru mine in primul rand.

     
  8. Maria

    11 Aprilie 2011 at 9:14

    Buna ziua stimate domn,

    V-am citit comentariile de pe blogul Elisei si apoi articolele de cand v-ati facut blog si le gasesc extrem de interesante si documentate, ca sa nu mai spun de lucrarile de bricolaj:)..
    Sunt convinsa ca mai sunt si altii ca mine care intra si citesc fara sa comenteze (poate din timiditate poate fiindca nu sunt genul care se baga neaparat in seama)si care apreciaza ceea ce faceti, asa ca, poate totusi nu stergeti acest blog care chiar merita citit.
    Va multumesc
    Maria Dinca

     
    • Constantin

      11 Aprilie 2011 at 21:35

      Buna seara, doamna Maria! Bine ati venit si cu comentarii si va astept ori de cate ori veti avea placerea sa lasati un semn al trecerii dumneavoastra pe aici. Va multumesc pentru cuvintele frumoase, insa, asa cum spuneam, timpul, mai exact lipsa lui, imi limiteaza activitatea pe blog, iar primavara asta capricioasa ma deprima. O sa-l mai pastrez, la blog ma refer, poate revin la sentimente mai bune si o sa ma implic mai mult. La urma urmei, e munca mea si ar fi pacat sa se duca in neant. Eu va multumesc si, daca nu va e cu suparare, poate renuntam si la tonul acesta protocolar, eu ii consider prieteni pe toti ce trec pe aici, or intre prieteni renuntam la pronumele de politete.🙂 Asa ca, spuneti-mi Constantin, mai ales ca nu-s chiar domn uneori si stimat si mai putin.😆

       
  9. Maria

    12 Aprilie 2011 at 9:28

    Buna Constantin:)

    Ma bucur ca ai revenit la sentimente mai bune in ceea ce priveste blogul, chiar e pacat sa-l stergi,cum am mai spus.
    Inteleg lipsa de timp, toti avem aceasta problema, dar cred ca nu se supara nimeni daca postezi mai rar, decat deloc:)
    Si, dupa parerea mea chiar esti un ”domn” in acceptiunea cea mai buna a cuvantului, iar eu personal te stimez, fapt dovedit prin aceea ca iti citesc blogul, asa ca nu ma poti covinge de contrariu oricat ai incerca:)…
    Iti doresc o zi placuta🙂

     

Lasă un răspuns

 
