RSS

E frumoasa foc!

22 Mar

Si inca se mai face. De asta imi plac mie kalanchoele, au o multime de flori si planta sta inflorita cateva luni. Asta cu flori portocalii este cea mai recent inflorita si-mi place de mor. De cand am fotografiat-o, sapatamana trecuta, a inflorit si mai mult. O crenguta chiar s-a rupt sub greutatea florilor si am pus-o in apa, unde vad ca-i merge foarte bine. Dupa ce se vor trece florile, o tund frumos, ca prea s-a lungit si toti lastarii o sa-i pun la prins. Pana atunci, insa, o sa mai treaca ceva timp si cel putin inca doua luni o sa ma bucur zi de zi de florile ei.

 
15 comentarii

Scris de pe 22 Martie 2011 în Florile mele

 

Etichete: ,

15 răspunsuri la „E frumoasa foc!

  1. Dani

    22 Martie 2011 at 23:29

    Splendida ! Poate ii faci o scarita, sa nu se rupa lujerii !

     
    • Constantin

      24 Martie 2011 at 18:01

      Buna idee! O sa-i fac, mai ales ca daca le scot afara o sa le mai ciufuleasca si vantul si chiar nu as vrea sa se mai rupa vreun lastar. Multumesc, Dani!

       
  2. Dana

    23 Martie 2011 at 5:25

    Chiar ca e frumoasa foc. Si cu petale multiple. Imi place culoarea tare mult. Inca sunt sub impresia „zidului inflorit” cu mii de ghivece de Kalanchoe toate puse pe un zid enorm. Constantine, ti-ar fi placut sa vezi Blooming Wall, pozele mele nu sunt foarte reusite, am cateva pe blog… iti imaginezi un zid de 6 x 30 m plin cu Kalanchoe galben, portocaliu, rosu…

     
    • Constantin

      24 Martie 2011 at 18:02

      Ehei, cate as vrea eu sa vad. Din pacate, nu se poate. Dar acus iti fac o vizita sa vad fotografiile tale.

       
  3. irenadaiana

    23 Martie 2011 at 9:15

    nu am mai vazut pana acum una atat de inflorita. e minunata. ai grija de ea. 🙂

     
    • Constantin

      24 Martie 2011 at 18:05

      Daiana, stii cum se spune, stau cu ochii pe ea ca pe butelie. 🙂 Sigur ca am grija, mai ales acum ca s-a acomodat, nu mai are aspectul ala de florarie si imi place mai mult asa.

       
  4. victoriacus

    24 Martie 2011 at 20:53

    gresit! Nu e frumoasa,E….SUPERBA!!!
    nu am mai vazut asa portocaliu la o kalanchoe.Sa te bucuri de ea cat mai mult

     
  5. anka

    25 Martie 2011 at 12:04

    Foarte frumoasa! Sa te bucure cu flori cat mai mult! iar culoarea este deosebita.

     
  6. victoriacus

    25 Martie 2011 at 16:30

    tocmai ce am fost in vizita la o vecina,si am vazut in geam o kalanchoe exact ca asta,plina de boboci.Mi-a promis ca la toamna imi va da lastar 🙂

     
    • Constantin

      25 Martie 2011 at 22:43

      Ti-ai scos! 🙂 Eu zic sa-l iei mai devreme, ca nu se stie.

       
  7. anka

    25 Martie 2011 at 20:38

    In urma vizitelor pe blogul tau ne alegem cu tot felul de teme – spre bucuria noastra. Dupa ce in februarie am tot cautat Gladiolus murielae – Gladiole stelate, astazi ce crezi ca am cautat? Ghicesti? Frumusica ta! n-am gasit 😦 dar nu renunt. E pe lista!

     
    • Constantin

      25 Martie 2011 at 22:52

      Multumesc, Anca, si ma bucur ca blogul meu va este util, asta este si motivul pentru care continui sa postez. Caci, altfel, eu florile tot mi le cresc, de mesterit tot mai mesteresc, vine si vremea cand o sa merg si in gradina si as face toate astea doar pentru mine. Incerc sa va arat si voua cate ceva din ce fac eu, tocmai pentru a va da cate o idee. Niciodata nu le stii pe toate, eu consider ca am inca multe de invatat de la oamenii pe care ii am in blogroll. Si daca cineva foloseste ceva din ce am scris eu, nu poate decat sa ma bucure, inseamna ca munca mea nu e in zadar. Daca nu gasesti Kalanchoe portocalie, iti trimit eu un lastar, dupa ce trec florile o sa fac butasi. E bine asa? 🙂 Pana la urma, gladiole stelate ai gasit?

       
  8. anka

    27 Martie 2011 at 11:35

    Da, am gasit gladiole stelate – problema rezolvata! Dovada o sa o ai in vara: cum infloresc, cum le fac poze 🙂
    Referitor la kalanchoe, multumesc de intentie…mai caut si tinem legatura.
    Da, avem tot timpul ceva de invatat. Frumusetea gradinaritului tocmai in asta consta: avem tot timpul de invatat – nu ne plictisim 🙂 – si ne bucuram sa impartasim cu ceilalti pasionati din experienta noastra. Numai bine!

     

Lasă un răspuns

 
