RSS

Metamorfoza

18 Mar

Despre ce-o fi vorba in postul asta? Iaca va spun eu, e vorba despre o noua incercare de bricolaj, mai precis, despre schimbarea la faţă (in bine, spun eu), a unui banal ghiveci ceramic. Pentru ca nu arata prea bine, si pentru ca aveam niste bucatele de mozaic carora nu le-am gasit alta utilitate (glumesc, de cand le-am vazut am stiut ce o sa fac cu ele), m-am gandit sa dau un aspect nou ghiveciului. Pe ghiveciul asta, sau vas ceramic sau spuneti-i cum doriti,

 am lipit bucatele de mozaic,

folosind un adeziv pentru faianta, mai precis CM 11,

rezultatul fiind acesta.

Si pentru ca trebuia sa-i dau si o utilitate, am stat eu asa si m-am gandit si-am ajuns la concluzia ca cel mai bine le-ar sta gerberelor mele, in el.

Asta-i tot si imi place ce-a iesit. Voi ce parere aveti?

 
16 comentarii

Scris de pe 18 Martie 2011 în Bricolaj

 

Etichete: , , ,

16 responses to “Metamorfoza

  1. eumiealmeu

    18 Martie 2011 at 21:18

    ce bine le stă florilor mele preferate în acest tip de ghiveci. felicitări pentru aşa ingeniozitate.

     
    • Constantin

      18 Martie 2011 at 21:45

      Multumesc si ma bucur ca ti-a placut aranjamentul meu. Dar de ce erai in asteptare, caci ai mai comentat pe blogul meu?

       
  2. Dani

    19 Martie 2011 at 10:28

    Arata foarte bine ! Si florile si ghiveciul ! Poti face asa ceva si pe o suprafata de lemn, am vazut masute de balcon facute cu tehnica asta .

     
    • Constantin

      19 Martie 2011 at 20:00

      Stiam eu! 😉 Sigur ca poti, daca ai materiale si timp merita sa incerci.

       
  3. GabiA

    19 Martie 2011 at 12:21

    Foarte frumos!!! Am vazut astfel de bucati de mozaic sau sticla colorata, la magazine de „brico- art” sa le zic asa, intr-o multime de culori. Oare cand vom avea timp sa bricolam tot ce ne-am dori(si eu tin in debara, de cativa ani, citeva ghivece de lut ars si nu ma indur sa le arunc). Gherberele sunt de toata invidia, as incerca sa fac rasaduri din seminte(nu stiu nimic despre ele).

     
    • Constantin

      19 Martie 2011 at 20:05

      Gabi, merge greu cu semintele, dar nu e imposibil. Germineaza la lumina, asa ca nu le ingropa de tot in pamant. Multumesc, ma bucur ca iti place. Mai exact, unde ai vazut mozaic? Era bucatele separate, sau lipit pe niste folii? Si eu am multe idei de astea, din pacate nu prea am timp sa le fac pe toate. Poate la pensie! 🙂

       
  4. balaurdegradina

    19 Martie 2011 at 14:17

    Superb! Ghiveciul in sine, florile, ansamblul.
    Imi place grozav de mult!
    De unde-ai avut bucatelele de mozaic?

     
    • Constantin

      19 Martie 2011 at 20:08

      Multumesc, Laura! Mozaicul nu l-am cumparat ci l-am recuperat de pe niste panouri de rigips, pe care cineva le-a aruncat asa, cu totul. S-au desprins destul de usor. La altceva nu cred ca erau bune, dar pentru ce am vrut eu sa fac s-au comportat foarte bine.🙂

       
  5. Ana lu' Manole

    19 Martie 2011 at 16:49

    E foarte frumos! Cand l-am vazut …m-am gandit la doua ghivece pe care le am si eu …si niste resturi de gresie/faianta…cred ca-mi fac de lucru!🙂

     
    • Constantin

      19 Martie 2011 at 20:16

      Manole, multumesc! Mai treci peste vreo doua zile pe aici si o sa vezi unul si cu faianta.🙂 Tehnica e aceeasi, spargi faianta cu ciocanul (inveleste-o in ceva sa nu sara aiurea si sa te ranesti), si lipesti bucatelele, potrivindu-le ca intr-un puzzle. Daca ai nevoie de o forma anume, poti sa te folosesti de un cleste de cuie, rupi cu el faianta exact acolo unde ai nevoie. Daca nu e gresie de exterior, nu lasa ghiveciul afara la iarna, o sa se macine faianta. Succes!

       
  6. Lia

    20 Martie 2011 at 15:06

    O idee foarte buna… si rezultatul deosebit de frumos!

     
    • Constantin

      21 Martie 2011 at 20:59

      Ideea ca ideea, dar rezultatul chiar imi place si mie. Multumesc, Lia!

       
  7. victoriacus

    20 Martie 2011 at 22:46

    a iesit superb

     
    • Constantin

      21 Martie 2011 at 21:00

      Asa-i? Ma gandeam eu ca o sa va placa!🙂 Multumesc!

       
  8. Guesswho

    17 August 2012 at 17:50

    Arata extraordinar casuta gerberelor! Felicitari.

     
    • Constantin

      23 August 2012 at 21:09

      Din pacate am ramas doar cu „casuta”. Gerberele le-am pierdut si cu ocazia asta am realizat ca prea multi bani dau pe plante care mor dupa ce le cumpar. Nu fac un secret din asta si recunosc faptul ca nu ma impac prea bine cu plantele cumparate. Chiar daca, zic eu, ma pricep putin la flori, in ultimul timp am avut multe esecuri cu florile cumparate din supermarket. Asa ca, momentan, o sa ma ocup doar de florile mele vechi, nepretentioase si obisnuite cu meleagurile noastre.

       

Lasă un răspuns

 
