RSS

Vine primavara!

01 Mar

Unii spun ca da, altii spun ca nu, cert este ca, din punct de vedere calendaristic, primavara a venit deja de vreo 22 de ore. Asta, dupa calendarul gregorian, caci dupa cel iulian, de rit vechi, ar mai fi inca vreo 13 zile pana-n primavara. Eu oricum nu vad nici o diferenta fata de ieri, cand inca era iarna. Acelasi strat frumos de zapada, aceleasi -7 grade Celsius, pe scurt – iarna in toata regula. Ba, o diferenta ar fi: sunt putin mai racit decat ieri si putin mai mult decat alaltaieri. Caci nu m-a lasat inima sa nu iau si eu, asa, pe ultima suta de metri, putina raceala din iarna ce tocmai s-a sfarsit.

Facand, insa, abstractie de vremea din spatele geamurilor, tinand cont de faptul ca suntem , totusi, in 1 martie, va doresc o primavara insorita si plina de bucurii, alaturi de un gand curat.

 Si va ofer si un martisor virtual, dintre cele realizate de copilasii de la scoala „D.A. Sturdza” din Iasi, martisoare cu care au participat la Concursul Judetean „Martisorul- traditie si simbol”, organizat de Scoala „Ion Creanga” în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi, Şcoala ,,D. A. Sturdza” Iaşi, Şcoala cu clasele I-VIII Gârbeşti, Ţibana, Iaşi si Biserica ,,Sfântul Mare Mucenic Mina” Iaşi.

Această prezentare necesită JavaScript.

 
6 comentarii

Scris de pe 1 Martie 2011 în Sarbatori

 

Etichete: , ,

6 răspunsuri la „Vine primavara!

  1. Dana

    2 Martie 2011 at 5:35

    Frumoase martisoare!
    Mi-am pus si eu un martisor, poate aduce primavara mai repede.

     
    • Constantin

      2 Martie 2011 at 22:18

      Dana, nu stiu cum o fi la tine, dar eu m-am saturat. M-am tot plans in alti ca nu mai sunt iernile cele de altadata, dar probabil ca ne-am dezvatat intre timp si uite, o iarna normala de altfel, ni se pare fara de sfarsit. O sa vina si primavara, doar nitica rabdare sa mai avem.

       
  2. victoriacus

    2 Martie 2011 at 12:18

    Superbe martisoare.O primavara frumoasa si tie

     
    • Constantin

      2 Martie 2011 at 22:15

      Sunt facute din ce au putut, cum au putut si cum au crezut ei ca pot fi originali. Oricum, martisoarele au fost vandute iar banii au fost donati unei fundatii. Cei norocosi, castigatorii adica, au primit cate o diploma.

       
  3. irenadaiana

    2 Martie 2011 at 13:25

    Frumoase foc! Mi-e dor de vremea cand trimiteam si primeam martisoare si felicitari prin posta si nu electronic. era emotia aceea de a le alege si trimite , de a desface plicul cu maini tremurand de nerabdare , de a recunoaste scrisul drag… Ne informatizam prea mult si pierdem si din sentimente si din sensibilitate. Si devenim mai saraci cu fiecare an…

     
    • Constantin

      2 Martie 2011 at 22:11

      Eheei, ce mult timp mi se pare ca a trecut de atunci! Nici nu mai stiu de cand nu am mai primit vreo scrisoare sau felicitare. In cutia postala nu gasesc decat reclame si facturi. Drept e ca nici eu nu mai trimit. Astea-s vremurile, de ce sa mai scrii cand ai telefon, internet?

       

Lasă un răspuns

 
