RSS

Echinopsis eyriesii

17 Feb

Un tepos originar din America de Sud, pentru ale carui flori albe-sidefii chiar merita sa astepti un an de zile. Chiar daca floarea nu tine nici 24 de ore, mirosul suav si gingasia florii te fac sa te indragostesti de acest cactus. Este de ajuns sa vezi o data un Echinopsis inflorit si cu siguranta o sa iti doresti unul. Asta, daca nu cumva faci parte dintre cei care stiu sigur ca orice cactus aduce ghinion. Eu, unul, sunt convins ca daca maine mi-as arunca toti cactusii, de poimaine as duce-o mai bine. Ce spun eu? S-ar putea chiar sa se rezolve si problema crizei din Romania, daca nu din toata Europa! Dar, nu ma lasa inima. Si abia astept sa infloreasca din nou. Pentru o zi!

 
8 comentarii

Scris de pe 17 Februarie 2011 în Florile mele

 

Etichete: , , , , ,

8 răspunsuri la „Echinopsis eyriesii

  1. victoriacus

    18 Februarie 2011 at 9:10

    ce imi plac florile acestui cactus.Sora mea are si ii infloreste in fiecare vara

     
    • Constantin

      18 Februarie 2011 at 16:40

      Uneori infloreste, alteori nu, depinde in ce conditii a iernat. Dar e frumos!

       
  2. maryanne

    21 Februarie 2011 at 21:44

    am si eu unul. De vara trecuta s-a format un boboc, sper ca in vara aceasta sa-i vad floarea.

     
    • Constantin

      21 Februarie 2011 at 22:15

      De vara trecuta?!? Sigur e boboc? E gri si pufos? Si nu s-a deschis pana acum? Foarte ciudat, dar oricum nu ai ce face, decat sa astepti sa vezi ce o sa creasca de acolo.

       
      • maryanne

        25 Februarie 2011 at 21:22

        asa pare, boboc.E gri si pufos. Asa a intrat in iarna, asa e si acum. De aceea sper ca va inflori devreme. Ciudat mi s-a parut si mie cand l-am vazut, si tarziu mi-am dat seama ca ppate fi boboc. Bine ca nu l-am rupt.

         
        • Constantin

          25 Februarie 2011 at 23:23

          Mda! Nu stiu ce sa zic. In mod normal, nu dureaza atat dezoltarea bobocului. Dar m-ai facut curios, asa ca astept si eu sa vad ce creste acolo. Sunt sigur ca o sa faci fotografii.

           
  3. akmm

    18 Iulie 2012 at 10:49

    Salut
    Din cate am vazut eu, bobocii de floare apar si se dezvolta fulminant, daca nu suna prea pompos.
    Ceea ce descrieti este posibil sa fie de fapt ,,copii”.

     
    • Constantin

      26 Iulie 2012 at 13:54

      N-am vazut, nu stiu. Dar e asa cum spui tu, bobocului nu-i ia atat de mult timp sa se dezvolte. Desi, daca apuca sa imboboceasca spre inceputul iernii, este posibil sa stea in asteptare pana primavara.

       

Lasă un răspuns

 
