RSS

Sub drapel

24 Ian

 
17 comentarii

Scris de pe 24 Ianuarie 2011 în Uncategorized

 

17 responses to “Sub drapel

  1. irenadaiana

    24 Ianuarie 2011 at 13:32

    crezi ca mai e nevoie de vreun comentariu ?!🙂

     
    • Constantin

      24 Ianuarie 2011 at 13:37

      Nu! De asta nici n-am scris vreun cuvant. Sa stii ca nu am cautat cadrul, mi-a sarit pur si simplu in ochi si am declansat. Dar alaturarea asta intamplatoare mi s-a parut foarte sugestiva.

       
      • irenadaiana

        24 Ianuarie 2011 at 13:50

        poti sa pui un titlu alternativ – Actualitatea romaneasca.🙂

         
  2. Tina T

    24 Ianuarie 2011 at 15:18

    Asa e…”Actualitatea romaneasca…”, dar tot inaintasii conteaza pentru cei multi, pentru romani.

    Hai, e ziua UNIRII
    SA FITI SANATOSI !

     
    • Constantin

      24 Ianuarie 2011 at 16:43

      Conteaza si inaintasii! Numai ca, din pacate, traim in prezent.

       
  3. gabriela

    24 Ianuarie 2011 at 16:07

    important e sa il vada cineva, altfel stam sa asteptam, ca acum saizeci si ceva de ani, americanii.🙂

     
    • Constantin

      24 Ianuarie 2011 at 16:41

      🙂 Acum, daca l-am pus aici poate se vede mai bine.🙂

       
  4. danamel

    24 Ianuarie 2011 at 19:47

    „Hai sa dam mana cu mana, cei cu inima romana…”Stii de cate ori am dansat Hora Unirii in Piata Unirii, cu mana-n mana mamei, care ne explica, cu un licar umed in ochi , cat de important a fost si este acest moment in istoria romanilor?
    Mi-este dor de acei ani dar nu asta am vrut sa scriu ci, Constantin , tu nu ma cunosti deloc dar te pot asigura de sinceritatea si buna mea intentie, ci ca te rog, daca imi permiti acest lucru, sa te impaci cu Alexandra! In hora se prind astazi si moldovenii dar si muntenii, nu??

     
    • Constantin

      24 Ianuarie 2011 at 20:46

      Dana, a fost doar o neintelegere sau, cum se spune acum, o problema de comunicare. Nu ne-am certat, asa ca nu trebuie sa ne impacam.🙂

       
  5. Alexandra

    25 Ianuarie 2011 at 18:41

    Ce-am fost si ce-am ajuns! Cica in 2011, Romania va fi in Europa pe primul loc in ce priveste riscul de foamete! Noi, care candva eram granarul Europei.
    Desteapta-te, romane!

     
    • Constantin

      25 Ianuarie 2011 at 19:54

      Alexandra, dar ai vazut ce companie selecta avem : Bangladesh, Maroc, Algeria, Nigeria, Liban, Sri Lanka, Sudan etc. Ţări, una si una. Bulgarii sunt dupa noi, cred ca mai au ceva castraveti murati pusi deoparte.🙂

       
  6. Alexandra

    25 Ianuarie 2011 at 20:14

    Bine ca mi-am pus varza la murat!😀

     
    • Constantin

      25 Ianuarie 2011 at 22:27

      Hai, mai, ca ti-am vazut camara! N-ai terminat tu tot ce ai pus acolo. Si la cat esti de harnicuta, nu te vad eu murind de foame.

       
  7. Alexandra

    25 Ianuarie 2011 at 22:49

    Apropo, mai mananci din vinetele alea? Ca eu nu mai am…😉

     
    • Constantin

      25 Ianuarie 2011 at 23:16

      Doar 2 borcane au scapat. Ca erau amestecate printre salata de bureti. Da’ acum, dac-au fost deconspirate, nu stiu cate zile mai au.🙂

       
  8. Tina T

    27 Ianuarie 2011 at 16:09

    Draga Constantin,
    eu am gasit interesant… si postez cu comentariul din dotare:

    „Portretul ROMANIEI Interbelice … unic şi greu de procurat!
    Deschideti linkul de mai jos si dati clik pe judetul care va intereseaza!
    E aici o munca de Sisif, pe care sper sa o apreciati la justa ei valoare

    Portretul Romaniei Interbelice
    EXCEPTIONAL !
    Transmiteti-l tuturor copiilor din casele Dumneavoastra, pentru ca acum istoria se face in …
    „limba materna” a fiecarei nationalitati, cu carti primite din afara
    … cu teoriile tarii de origine … cu mesajele profund ostile MARII
    ROMANII, care a stat ca un os in gat marilor puteri ale Europei !
    Mai mult … Istoriile alternative aprobate de Ministerul nostru de
    resort au dat posibilitatea ca fiecare scoala sa interpreteze in mod
    propriu (si de cele mai multe ori diferit de la un judet la altul !)
    evenimentele care constituie istoria adevarata a Teritoriilor
    Romanesti, indiferent cum s-au numit ele de-a lungul vremilor !

    – sunt mai ales informatii necunoscute in marea majoritate,
    despre zone care … au fost… nu mai sunt … si nu se stie daca … si
    cand … vor mai apartine vreodata acestei tarisoare …
    Dumnezeu sa apere si sa binecuvanteze Romania si romanii, oriunde s-ar afla ei !”

    http://romaniainterbelica.memoria.ro/index.html

     
  9. Constantin

    27 Ianuarie 2011 at 22:22

    Tina T, iti multumesc pentru acest link. Informatii foarte utile pentru cei ce vor sa afle mai multe despre istoria acestor locuri. Si e de apreciat munca celor care s-au gandit sa puna la un loc date despre toate tinuturile romanesti, inclusiv despre cele care astazi sunt in afara granitelor. Personal, ma confrunt cu o mare problema. Incercarea de a realiza o monografie a localitatii mele de bastina, s-a lovit de o lipsa totala de informatii. Asta, deoarece satul in care am crescut a avut aceeasi soarta ca si celelalte sate de pe malul Prutului, o parte a ramas la noi, o parte in Republica Moldova. Si ca un facut, vatra veche a satului, de fapt un targ, a ramas dincolo, cu toate asezamintele vechi si mai importante. Iti multumesc inca o data.

     

Lasă un răspuns

 
