RSS

Sfogliatine al mango

20 Noi

         Va prezint astazi o reteta de desert, foarte gustoasa si destul de usor de pregatit. Cei care postiti ati face mai bine sa treceti la alt post, eventual sa reveniti pe la Craciun cand se da si dezlegare la mancaruri de dulce. In romana o traducere aproximativa ar fi – foietaj cu mango.

Asadar pentru a pregati aceasta reteta aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:                                            1 pachet de 500 g de aluat foietaj (sau foetaj, desi DEX  ii spune foitaj, asa ca nu am aflat forma corecta), 20 g unt, 1 lingurita de scortisoara pulbere, 1 lingurita de zahar. Pentru umplutura aveti nevoie de: 250 g crema de branza (mascarpone sau ceva asemanator), 250 g de frisca, 4 linguri de zahar, esenta de vanilie ( 1 fiola mica), 2 mango coapte, zahar vanilat pentru ornat. 

Se preincalzeste cuptorul la 200 de grade. Se unge tava cu unt si se tapeteaza cu hartie pentru copt. Taiati aluatul in dreptunghiuri de 12 pe 6 cm. Dintr-o foaie de aluat ies 15 portii. Topiti untul cu zaharul si scortisoara in cuptorul cu microunde si ungeti aluatul taiat. Introduceti la cuptor pentru aprox.12 minute, pana cand aluatul creste frumos si se rumeneste usor. Se scot dreptunghiurile din cuptor si se lasa la racit.

Acum bateti frisca cu foarte putin (1 lingura) zahar. Separat, se amesteca crema de branza cu zaharul, la mixer. Se adauga esenta de vanilie, frisca batuta si se continua amestecarea pana cand obtineti o crema densa, bine omogenizata. Taiati orizontal, la jumatate, dreptunghiurile de foietaj, acoperiti baza cu crema pusa din cornet zimtat cu orificiul mai mare, adaugati felii de mango asezate transversal si acoperiti cu cealalta jumatate. Pudrati cu zahar vanilat si dati cateva minute la rece.  POFTA BUNA!

 
11 comentarii

Scris de pe 20 Noiembrie 2010 în Retetele mele

 

Etichete: , , , ,

11 responses to “Sfogliatine al mango

  1. irenadaiana

    20 Noiembrie 2010 at 22:03

    sunt sigura ca-i la fel de buna pe cat de bine arata. cred ca o sa fac si eu pentru ziua Crinei peste o saptamana. Pare simplu de facut. Ai picat la fix .🙂

     
    • Constantin

      21 Noiembrie 2010 at 22:25

      Cumpara mango din timp. Cele din magazin, de obicei, nu sunt coapte, au nevoie de aproape o saptamana pentru a se coace.

       
  2. Alexandra

    20 Noiembrie 2010 at 23:15

    Nu voiam sa comentez nimic, pentru ca dupa ce ca sunt asa amarata ca azi nu mi-a iesit niciun desert ca lumea, vii tu si ma plesnesti in moalele capului cu minunatia asta sfogliatine. Da uite ca tocmai comentai…
    Si e buna? Mai ai o bucatica si pentru un copil orfan si fara de noroc de prajiturica?

     
    • Constantin

      20 Noiembrie 2010 at 23:32

      Acum, daca tot m-ai intrebat, chiar n-am ce face si o sa torn si eu niste sare pe rana. Nu e buna, e delicioasa! Vorbesc serios! Frisca, impreuna cu mango si aroma de vanilie si doar un damf de scortisoara….e nebunie. Si e fina prajiturica asta, de nici nu stii cand se topeste in gura. Merita sa o incerci. Din pacate, stii ca pentru asta trebuie ca mai intai sa o faci, nu? Cu toate ca o bucatica s-ar mai gasi, dar nu mi-ai dat adresa.🙂

       
  3. Elisa

    21 Noiembrie 2010 at 4:49

    Mmmmm,grozav de buna,mango ii da tot sharmul 🙂
    Am postat si alte comentarii si nu le vad,poate fiindca am alt http.N-or fi la spam?Si la Daiana am comentat tot fara succes 😦 A propos, La multi ani,Daiana!

     
    • Constantin

      21 Noiembrie 2010 at 22:22

      Elisa, am gasit unul, dar ieri. Altele nu mai erau. Da, cred ca poti s-o faci cu orice dar cu mango e deosebita.

       
  4. Zana Eficientei

    22 Noiembrie 2010 at 21:42

    excelente, rapide cum imi plac mie. si in plus, se pot face cu tot felul de fructe. 🙂

     
    • Constantin

      23 Noiembrie 2010 at 19:32

      Astea-s prajiturici si pentru mari si pentru mici, dar daca le plac si zânelor, eu nu pot sa fiu decat incantat.🙂 Multumesc!

       
  5. Guesswho

    17 August 2012 at 18:15

    vai de capul meu…cum arata poza, deja imi lasa gura apa….. neaparat tre` s-o fac, mai ales ca se prepara rapid.
    Multumesc pentru reteta, Constantin.

     
  6. Guesswho

    28 August 2012 at 15:48

    da, am facut-o si e delicioasa. numai ce am revenit de la mare si inainte sa plecam am cumparat ingredientele, mango numai bine s-au copt intr-o saptamana. mi-a placut ca se face usor, iar gustul e extraodinar. deja fiu-meu m-a intrebat daca facem si maine…:))

     

Lasă un răspuns

 
