RSS

Pentru o agricultura ecologica -„For nature whith love, Bioma”

15 Noi

     Acest post se adreseaza tuturor celor interesati de agricultura ecologica, fertilizatori eco-protectori, protectia mediului, zootehnie ecologica sau de tratamente ecologice pentru produse agroalimentare. In urma cu doua saptamani am vizitat un targ de produse ecologice si traditionale, desfasurat in parcul bisericii Toma Cozma din Iasi. Nu despre targul in sine vreau sa va vorbesc ci despre ce am aflat cu aceasta ocazie. O domnisoara draguta de la un stand mi-a oferit un pliant, explicandu-mi in acelasi timp, cu ce se ocupa firma si ce produse comercializeaza. Nu auzisem de aceasta firma, desi zilnic trec prin zona in drumul spre locul meu de munca. Sincer, nu am fost foarte atent, am multumit, am pus pliantul in buzunar si am plecat. Ajuns acasa am studiat cu atentie oferta firmei si a doua zi am revenit pentru mai multe informatii. Am mai primit niste materiale si in urma discutiei cu domnisoara respectiva am hotarat sa prezint oferta firmei tuturor celor interesati. Ca sa nu fie nici un fel de dubii precizez  faptul ca nu am nici o tangenta cu aceasta firma, nu am folosit inca produsele lor ci doar incerc sa ofer niste informatii despre produse ecologice pe care stiu ca multi gradinari, amatori sau nu, le cauta.

Asadar, sub deviza din titlul postului, „For nature with love, Bioma”, SC BIOMA AGRO ECOLOGY CO SRL distribuie in Romania tratamente din gama GEOLIFE, produse de societatea omonima din Elvetia, cu larga recunoastere in domeniul cercetarii si productiei eco-biologice. Certificata atoxic de catre Oficiul Federal de Sanatate Publica din Berna, publicata in listele oficiale ale FIBL, IFOAM, Ecoinspect Romania (Cluj-Napoca), Bio-Suisse, Micro-Bio, Biocerto, Bioagricoop, gama GEOLIFE cuprinde produse 100% ecologice (fara chimicale, fara hormoni, fara OMG, fara pesticide etc.) ce au aplicabilitate in diverse domenii: agricultura, protectia mediului, ambient zootehnic si ihticultura, industria agroalimentara. Destinati pentru agricultura chemical free cu garantare Bioquality, amelioratorii biologici, potenţiatorii metabolici şi protectorii fito-patogeni din gama GEOLIFE line® , permit realizarea de produse agricole ecologice cu productivitate şi calităţi organoleptice superioare.

 De asemenea, produsele din gama GEOLIFE line® sunt utilizate cu rezultate remarcabile în protectia mediului (epurarea apelor reziduale, igienizarea toaletelor şi eficientizarea foselor septice, tratarea gunoiului organic, a terenurilor infestate cu produse petroliere, a zonelor contaminate radioactiv) în zootehnie (furajare zootehnică, asimilarea dejecţiilor zootehnice, neutralizarea făinurilor animale, descompunerea carcaselor reziduale, ihticultură ambientală, stabilizarea metabolică a animalelor de casă) precum şi în industria agroalimentară (vinificaţie, mezelărie şi conservate din carne, produse lactate şi brânzeturi).
    În domeniul agriculturii, tehnologia GEOLIFE are în vedere trei tratamente succesive care vizează solul, planta şi frunzele. Gama acestei tehnologii este vastă cuprinzând amelioratori (la arat) şi fertilizatori biologici (la însămânţat), fertilizatori foliari (la prima înfrunzire şi ori de câte ori planta este sub stress-variaţii mari de temperatură şi umiditate), fertilizatori auxiliari (bio-protectori pentru combatarea plantelor infestante şi parazitare, a insectelor dăunătoare, a bolilor şi patogenilor) pentru toate tipurile de culturi agricole. Cu siguranţă, o astfel de tehnologie ecologică poate fi interpretată ca un inedit sistem agricol pentru producţia „Bioquality” şi „Chemical free”, gândit pentru îmbunătăţirea calităţilor organoleptice şi fizice ale fructului, în condiţiile reducerii la zero a toxicităţii şi impactului ambiental.

Fertilizanţi şi Amelioratori

  • AMPELOS – Ameliorator şi fertilizator pentru viticultură.
  • ANTHOS – Ameliorator şi fertilizator pentru culturile de plante şi flori.
  • CARPOS – Ameliorator şi fertilizator pentru livezi şi culturi arboricole.
  • EMPSICO – Tratament biologic pentru păşuni alpine.
  • FYLO – Tratament ecologic foliar pentru culturile de câmp sau în seră.
  • GEOLINO PLANTS FLOWERS – Fertilizator pentru tratamentul plantelor şi florilor din ghivece sau grădini.
  • ISTOS – Ameliorator şi fertilizator pentru gazon şi covoare ierboase
  • KIPOS – Ameliorator şi fertilizator pentru culturile de câmp sau în seră.
  • SPOROS – Ameliorator şi fertilizator pentru culturile de cereale.
  • TERMOKIPIO – Ameliorator şi fertilizator pentru sere şi solarii.

Fertilizanţi Auxiliari

  • BROXXAL – Tratament ecologic pentru combaterea nematodelor(culturi din sere si solarii).
  • ENGEXXTA – Tratament ecologic împotriva parazitilor de origine vegetala (culturile de arbori).
  • FLAXXIN – Tratament ecologic combaterea parazitilor de origine vegetala pentru flori.
  • GERIXXAL – Tratament ecologic împotriva parazitilor de origine vegetala (culturi semincere).
  • GRAXXOL – Tratament ecologic pentru iarba infestantă şi parazitară din culturile agricole.
  • LEXARMOL – Tratament ecologic combaterea parazitilor de origine vegetala (sere).
  • PRAXMINAL – Tratament ecologic pentru combaterea parazitilor de origine vegetala (pomi).
  • PROTEXX – Antiseptic natural împotriva parazitilor de origine vegetala (viticultura).
  • RAMINOXX – Tratament ecologic împotriva parazitilor de origine vegetala (culturi de legume).
  • SYNTHOXAL – Tratament ecologic împotriva parazitilor de origine animala (agricultura).
  • XENONTIN – Tratament împotriva atacului paraziţilor (gazon şi covoare ierboase).

      Daca v-am starnit curiozitatea si va intereseaza aceste produse, puteti afla mai multe despre oferta firmei, modalitati de contact, adresa si numere de telefon accesand link-ul BIOMA din blogroll.

 
7 comentarii

Scris de pe 15 Noiembrie 2010 în Din Iaşi, Oamenii locului

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

7 responses to “Pentru o agricultura ecologica -„For nature whith love, Bioma”

  1. Alexandra

    15 Noiembrie 2010 at 20:26

    Multumim frumos pentru informatii. De n-as uita pana la primavara! Si daca uit, am unde sa caut, in 7coline. Inca un motiv pentru care ma bucur ca ti-ai facut blog.

     
  2. balaurdegradina

    15 Noiembrie 2010 at 22:43

    pare foarte intresant. am salvat adresa. o sa studiez mai pe indelete.multam!

     
  3. irenadaiana

    15 Noiembrie 2010 at 23:12

    intentie laudabila. multumim pentru informatii. am retinut si voi cauta.

     
  4. maryanne

    16 Noiembrie 2010 at 19:33

    si eu am salvat,o studiez in detaliu la iarna.

     
  5. Constantin

    16 Noiembrie 2010 at 20:02

    Sa va fie de folos! O sa incerc sa ajung eu pe la ei, poate testez ceva produse pe florile mele si va transmit rezultatele. O seara buna!

     
  6. cristi

    14 Octombrie 2011 at 19:05

    ai testat vreun produs de la Bioma???
    sunt curios de rezultate
    multumesc

     
    • Constantin

      22 Octombrie 2011 at 23:26

      Cristi, din fericire, nu am avut nevoie de tratamente la plantele mele asa ca nu am folosit inca produse de la Bioma. Cand si daca va fi cazul, o sa postez impresii despre produsele lor.

       

Lasă un răspuns

 
