RSS

In alb si negru

12 Noi

     Ne-am obisnuit atat de mult cu tehnologia digitala si imaginile color incat aproape ca am uitat ca in urma cu 20 de ani aproape toate fotografiile erau alb-negru. Culorile ne afecteaza emotiile, sentimentele si chiar functiile organismului incat stau si ma intreb ce ne-am face fara ele? Bine ca ce am facut eu azi e doar o joaca, iubesc culorile si nu pot sa-mi inchipui viata fara ele. Priviti florile, sunt frumoase si asa, au forma si miros dar se vede ca lipseste ceva. Unde-i verdele care le inconjoara de obicei si unde-s tonurile si nuantele? Am tot privit aceste imagini si mi-am dat seama ca n-as mai iubi florile daca ar arata doar asa. Sigur le prefer colorate!

 
12 comentarii

Scris de pe 12 Noiembrie 2010 în Florile mele, Fotografii

 

Etichete: , , , , , ,

12 responses to “In alb si negru

  1. Alexandra

    12 Noiembrie 2010 at 19:01

    Mai tii minte concursurile de patinaj artistic, cand Topescu ne descria costumele patinatorilor si noi incercam sa ne imaginam cum arata in realitate? Cam asa si cu florile tale. Dar daca atunci imi iesea, acum imaginatia imi face feste. Sa fie de vina varsta, obisnuinta cu culorile peste tot, ori faptul ca pe atunci patinam si eu? Artistic.

     
    • Constantin

      13 Noiembrie 2010 at 15:59

      Cum sa nu le tin minte, hai mai, oi mai fi imbatranit eu cu 20 de ani da’ memoria e brici. Culmea e ca aproape ca intelegeam ce vrea sa ne explice omul. Cred ca lipsurile ne stimulasera grozav imaginatia. Deci asa: ai fost patinatoare. De asta „aluneci” tu si acum asa de bine.🙂

       
  2. irenadaiana

    12 Noiembrie 2010 at 23:52

    cat de saraci eram. Apusurile mele n-ar fi fost decat niste chestii plumburii si triste. Dar imi amintesc din nou ca aveam o colectie bogata de carti postale cu flori. Va amintiti de ele? Si cele de la mare bineinteles , nocturne , rasarituri si apusuri… Dar sa fii asa la mana unui fotograf… sa nu le ai pe ale tale ….

     
    • Constantin

      13 Noiembrie 2010 at 15:54

      Stiu, aveam si eu vederi (asa le spuneam). Si mai aveam si timbre, multi banuti am mai dat pe plicuri filatelice. Si habar nu am unde au disparut, le-am lasat acasa (casa parinteasca) atunci cand mi-am luat zborul si in timp au disparut.Toate. Si nu doar astea, mai aveam eu niste chestii de pe vremea cand eram vajnic pionier si mai umblam pe la forumuri si au disparut si alea.

       
  3. irenadaiana

    12 Noiembrie 2010 at 23:53

    te rog , fie-ti mila si posteaza-le din nou , colorate .🙂

     
    • Constantin

      13 Noiembrie 2010 at 15:46

      O sa modific postul si o sa pun alaturi si fotografiile originale. E bine asa?🙂

       
  4. Elisa

    13 Noiembrie 2010 at 5:32

    Fotografia ,oricum,este doar o imagine a realitatii,iar cat de fidela este imaginea asta depinde ,da,de tehnica.
    Pana la urma stii ca si vederea noastra , in direct, a florilor,a obiectelor, este tot o imagine formata pe retina.Si asta este, mai mult sau mai putin, fidela realitatii 🙂
    Alb-negru prefer in vestimentatie,florilor le sta bine asa colorate 🙂
    Buna dimineata,Constantin!

     
    • Constantin

      13 Noiembrie 2010 at 15:45

      Da, la om tine tare mult si de imaginatie si de conjunctura. Ca noapte toate pisicile ti se par negre, iar la bautura si urata satului s-ar putea sa-ti cada cu tronc.🙂 Eu parca auzisem ca-ti place rozul! Week-end frumos!

       
      • Elisa

        14 Noiembrie 2010 at 10:31

        Nu,nu am o culoare preferata batuta-n cuie,sunt maleabila si in privinta culorilor ,ha,ha,ha!Acum,de ex,imi place argintiul spumei valurilor din ocean,un argintiu…metalizat 😛
        a fost o zi superba,ca si ieri,dealtfel 😀

         
        • Constantin

          14 Noiembrie 2010 at 11:02

          Eu zic sa incepi sa te obisnuiesti cu cenusiul de pe la noi.🙂 Hai ca te-am incurajat de nu se putea mai bine.

           
  5. balaurdegradina

    13 Noiembrie 2010 at 18:26

    Prefer portretele alb-negru.Sunt mult mai expresive, mi se pare privirea e condusa inspre ce e esential in expresia omului fotografiat.
    La flori e si pacat sa le fotografiezi alb-negru, pierd tocmai ceea ce le face mai atragatoare.

     
    • Constantin

      14 Noiembrie 2010 at 11:06

      Laura, nici nu-mi trece prin cap sa fotografiez flori in alb si negru. Uite in postul de azi fotografiile color. Si cu portretele ai mare dreptate, ies bine in tonuri de gri, am si eu cateva, problema e ca nu e tocmai corect sa le postez asa ca n-am s-o fac. O zi buna!

       

Lasă un răspuns

 
