RSS

Dumitriţe

08 Noi

         Ieri dupa-amiaza am fost la mama. O vizita pe fuga, scosi din casa de ziua asta ca de primavara la inceputul lunii noiembrie. Prin gradina mare lucru nu mai este, toate sunt  stranse iar ce a mai ramas e pregatit de iarna. Doar crizantemele si tufanelele, carora pe aici li se mai spune si dumitriţe, sunt in elementul lor pline de flori ce incovoaie lastarii sub greutatea lor. Si cateva albine care, zapacite si ele de temperaturile astea, adunau de zor polen.  N-am rezistat sa nu le fotografiez mai ales ca multa vreme de aici inainte nu voi mai avea flori de fotografiat, poate doar flori de interior. Iata cu ce mi-am clatit eu ochii ieri in gradina mamei dar si in cea a fratelui meu:

       Si pentru ca astazi este sarbatoarea Sfintilor Arhangheli Mihail si Gavril transmit si eu pe aceasta cale „La multi ani” tuturor sarbatoritilor zilei. O saptamana frumoasa va doresc tuturor!

 
8 comentarii

Scris de pe 8 Noiembrie 2010 în In gradina, Locuri

 

Etichete: , , , , , , ,

8 responses to “Dumitriţe

  1. irenadaiana

    8 Noiembrie 2010 at 21:55

    eeei Doamne , de n-ai fi tocmai in celalalt capat de tara as veni si eu sa-mi completez colectia cu vreo doua culori pe care inca nu le am. pacat ca pe aici le-a zapacit putintel bruma din octombrie…🙂

     
    • Constantin

      9 Noiembrie 2010 at 17:32

      Crede-ma, nu merita atata drum. Crizanteme de astea gasesti in toate pietele, incearca sa faci butasi, sau la primavara cumpara tufe cu tot cu radacina, problema e ca nu prea vei sti ce cumperi. Sau cumpara acum ghivece si planteaza-le in gradina.

       
      • irenadaiana

        9 Noiembrie 2010 at 21:17

        stiu Constantin. Era doar inca un mod de a le aprecia. Stii doar ca sunt florile mele de suflet . Oricum matusa mea , sora mamei are grija sa ma aprovizioneze cu tot ce prinde nou. In fiecare toamna vin cu un portbagaj de flori de la Buzau. Iar mai nou l-a prins microbul si pe socrul meu . Pe unde vede ceva , cere pentru gradina mea.🙂

         
  2. Elisa

    9 Noiembrie 2010 at 3:04

    Da,am citit ca aveti o saptamana calduroasa.Fain.Mai bine acum decat in februarie cum a fost anul asta si mi-am pierdut piersicile si corcodusele care inmugurisera apoi au inghetat in martie.
    Ce minunate sunt crizantemele!
    Sanatate mamei tale si fratelui si sarbatoritilor La multi ani!

     
    • Constantin

      9 Noiembrie 2010 at 17:28

      Da, e cald ca primavara, 20-22 de grade la amiaza. Cine stie insa ce iarna ne asteapta? Vom vedea, mai bine zis vom simti pe pielea noastra. Sanatate si numai bine si voua. Multumesc!

       
  3. Alexandra

    9 Noiembrie 2010 at 18:40

    Pfoaaa, ce frumuseti! Mor de invidie!

     
    • Constantin

      9 Noiembrie 2010 at 21:41

      Le vrei? Pai se compara astea cu lalelele si trandafirii tai? Hai ca-ti pun o vorba buna la mama. Dar vii tu sa le iei.🙂

       

Lasă un răspuns

 
