RSS

Leapsa de la Alexandra

04 Noi

1. Esti intr-o situatie unde drepturile individului nu exista. Trebuie sa alegi intre Umilinta si Bataie. Tu ce alegi si de ce?

E bine totusi ca ai dreptul sa alegi. Bataia doare,umilinta nu-i de mine. Cred ca aleg bataia dar sa te tii bine.                                                                               

2. 3+4= 5 este posibil?

Sigur. 3 fleici + 4 cotlete = 5 oameni satui. Ceilalti 2 sunt vegetarieni asa ca inca asteapta salata.

3.Daca cineva maine iti pune pe masa 1 milion de euro si iti spune sa omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?

Nu.

4. Spui intotdeauna adevarul?

Nu. Uneori de voie, alteori de nevoie.

5. Esti la un pas sa iti realizezi cel mai mare vis al tau. Pentru a reusi trebuie sa faci un compromis pe care in mod normal nu l-ai face. De retinut e ca de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tau pentru todeauna. Ce faci?

In mod normal? Dar ce mai e normal? Si cum nici eu nu-s chiar normal, normal ca-l fac. Da’ ce-s prost?

6. Ai inselat, furat vreodata?

Nu cat sa fie considerat infractiune. Nici macar contraventie. Fleacuri, fructe de la vecini, flori de prin gradini.

8.Ti s-a facut vreodata o observatie negativa in pat? Daca da care a fost aceasta.

Da. – Iar ai mancat usturoi! (de parca se poate peste fara usturoi)

9. Esti in situatia de a decide intr-o situatie fara iesire. Trebuie sa ordoni moartea a unui milion de oameni pentru a salva alti 5 miliarde. Daca nu-i sacrifici pe cei 1 milion , atunci vor muri toti. Care e decizia ta?

Daca nu-s si eu printre cei 5 miliarde nu ma bag. Daca da, stii cum se spune: mila mi-i de tine dar de mine mi se rupe inima.

10. Ce aplicatie/formula matematica ne poate da raspunsul =123456789?

1234 + 123455555

11. Pentru ce suma ti-ai inchiria timp de o saptamana partenera/ul?

Daca e doar de pus pe post de bibelou, negociem. Dar sunt si saptamani cand as da-o gratis.

12. Dacă nu ai avea ce mânca, ai da în cap cuiva?

Nu cred. Mananc incredibil de putin, in caz de foamete cred ca as fi ultimul care ar muri.

13. Când ai făcut ultima oară sex si cu cine?

Dar nici nu vrei sa stii multe?! Unde? Cât? Cum?

14. Îti prinzi partenerul în pat cu o altă persoană, în timp ce fac sex. Cum ai reactiona?

Nu vrei sa stii. Crede-ma!

15. Daca ai fi Dumnezeu pentru o zi care ar fi primele 7 lucruri pe care le-ai face?

Ziua de cel putin 6 luni incepand de maine; tinerete fara batranete; lume fara politicieni; deşerturi inverzite; mediu fara poluare; desfiintarea religiilor (nu a credintei); o gradina mare-mare plina cu flori.

16. Dai bani la cersetori?

Uneori. Si nu la cei ce ma agaseaza.

17. Maine e sfarsitul lumii. Ai 24 de ore la dipozitie. Ce ai face in aceste 24 de ore?

Nu mai sunt 24 de ore ca am facut eu ziua de 6 luni. As vizita lumea. Si, daca as avea,mi-as plati datoriile.

18. Esti intr-o celula de 2/2 cu inca un partener de 10 ani. In tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Intr-o zi ti se ofera posibilitatea de a scapa de toate acestea. Trebuie doar sa-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celula timp de 2 ani. Ce alegi? Sa te chinuie in continuare sau sa-l chinui tu pe colegul de celula?

Cu mare placere, ii servesc si bonus. Problema e ca nu am rabdare, 2 ani e mult si cred ca m-as plictisi. Si mai sper ca partenerul nu are 10 ani ci ca suntem in celula de 10 ani.

19. Intr-o zi te suna cineva si iti spune ca stie cel mai groaznic secret al tau. Daca nu-i dai ce si cat vrea va spune tuturor. Daca s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai cladit, ai pierde totul. Ce vei face in continuare?

Sa incerce daca il mananca. Il invit sa-si ia singur.

20. O parere personala obiectiva despre autorul care ti-a trimis leapsa. Minim 50 de caractere.

Nu pot fi obiectiv cand vorbesc despre Alexandra, fara a fi acuzat de subiectivism. Si asta pentru ca nu o cunosc pe Alexandra, sau pe Alina, decat de putina vreme si doar din ce a lasat ea sa scape pe bloguri, cu sau fara voie. De la o posta se vede ca-i sclipeste mintea, pune pasiune in ceea ce face, e sincera si cred ca e si concilianta. Spirit practic, serioasa cand e nevoie, ironie fina, spontana, stie si ii place sa-si traiasca viata. Mai punem si ca-i buna gospodina si iat-o pe Alexandra asa cum o vad eu. Si mai spun acum ca ea m-a provocat sa fac acest blog, altfel cred ca si acum as fi fost tot pe tusa.                               

 Ar trebui sa dau leapsa mai departe dar pentru ca lista mea e scurta nu voi numi pe nimeni. Daca cineva va dori este liber sa o preia.

 
2 comentarii

Scris de pe 4 Noiembrie 2010 în Uncategorized

 

Etichete:

2 responses to “Leapsa de la Alexandra

  1. Alexandra

    4 Noiembrie 2010 at 20:06

    Costandine, Costandine, ce-mi facusi tu mie…
    Acum, la modul serios, sunt onorata ca ai o asa buna impresie despre mine si n-am de gand sa fac pe modesta si sa spun ca ai exagerat, he,he! Vezi de ce am insistat sa-ti faci blog? Ca sa-ti trimit o leapsa ca asta cu intrebarea 20 si sa ma simt si eu bine o zi intreaga.
    Inca o data , nu se dezminte spiritul moldovenesc: artisti, sensibili, poeti, fini cunoscatori ai spiritului uman( influenta slava, boema). Spre deosebire de ardeleni care sunt pragmatici, concreti, tehnici ( influenta germana, practica).
    Cel mai de spirit moldovean pe care l-am cunoscut a fost Ioan Viziteu, Dumnezeu sa-l ierte, poate ai auzit de el, inginer de marca, dar si poet. Am avut privilegiul sa-mi fie coleg multi ani, el fiind director la Transelectrica, sucursala Bacau. Un om deosebit!
    M-am cam lungit cu vorba, imi cer iertare daca am abuzat de blogul tau, dar eu cand ma emotionez incep sa turui. Multumesc inca o data, Constantin, sa ai o seara frumoasa!

     
    • Constantin

      4 Noiembrie 2010 at 22:02

      Alexandra, tu si toti prietenii mei sunteti oricand bineveniti pe blogul meu. Intrati cand vreti, stati cat vreti, faceti ce vreti. Eu va astept mereu cu drag. De fapt, oricine este binevenit cu conditia sa respecte regulile bunului-simt caci, deocamdata, blogul asta nu are alte reguli. Asadar va primesc bucuros (uneori is trist si eu ca nah, am atatea pe cap si-s stresat de nu mai pot) si va raspund tuturor cum pot si cum ma pricep. Acum eram tentat sa te plagiez si sa-ti raspund asa cum i-ai raspuns tu Georgianei dar, pentru ca ai spus ca esti serioasa, tot serios o sa-ti spun si eu ca asta e ceea ce cred ,sincer, despre tine. Si tu stii ca e asa si mai stii ca eu nu stiu mai mult decat stiu ceilalti despre tine. Si cand tu, de emotie, turui eu ma repet (hai ca a fost intentionat) si o sa se gaseasca vreun destept care o sa-mi spuna ca nu stiu sa scriu corect româneşte. Puteam sa te”perii” sau sa-ti fac o descriere ca din zodiac dar stiam ca nu asta astepti. Ma bucur daca am reusit sa te binedispun. Uite, vezi, de asta m-am straduit eu sa o postez dis-de-dimineata. Acum, legat de modestie am eu o vorba (bine, nu am nascocit-o eu, probabil am auzit-o undeva) : nu ma laud dar imi place sa se stie!🙂 De Ioan Viziteu am auzit vag ca si poet, desi e iesean nascut la Strunga, asta poate ca sa se intareasca zicerea ca nimeni nu e profet in tara lui. Mi-a facut placere sa preiau aceasta leapsa, trebuie sa spun ca la mine nu e prima oara, am mai completat una la Elisa desi nu aveam blog pe atunci. Nu incercati sa-mi creati profilul din raspunsurile de mai sus. Singura intrebare cu raspuns garantat 100% e intrebarea 4. 🙂 O seara frumoasa si tie!

       

Lasă un răspuns

 
