RSS

Clişee de toamnă

01 Noi

   Să aveţi o săptămână minunată!

 
13 comentarii

Scris de pe 1 Noiembrie 2010 în Din Iaşi, Fotografii

 

Etichete: ,

13 răspunsuri la „Clişee de toamnă

  1. balaurdegradina

    2 Noiembrie 2010 at 8:19

    frumoasa toamna la iasi…

     
    • Constantin

      2 Noiembrie 2010 at 19:32

      Asa-i, balauro. Si pentru ca-mi place o fotografiez din toate pozitiile. 🙂 (alta a fost expresia din mintea mea dar las-o asa)

       
  2. Alexandra

    2 Noiembrie 2010 at 18:27

    Constantin, cine e fata din poza a patra? Sau nu se spune?

     
  3. Constantin

    2 Noiembrie 2010 at 19:44

    Ba se spune, ca daca nu era de spus fii sigura ca nici nu aparea pe blog. E nepoata mea. Si de data asta mi-a fost si sofer. Neplatit desigur, ca deh, remuneratia dupa buget e mica, dar s-a ales cu niste fotografii. Totusi ma asteptam ca intrebarea asta s-o puna un barbat. 🙂

     
  4. Alexandra

    2 Noiembrie 2010 at 19:53

    He, he, mi s-a mai spus ca gandesc ca un barbat. Nu stiu daca sa ma supar sau sa ma bucur…

     
    • 7coline

      2 Noiembrie 2010 at 20:56

      Pai, din contra eu chiar remarcasem curiozitatea tipic feminina. Adica: Da, bine! Copaci, frunze, toamna, frumos, totusi cine e tipa aia din poza?

       
  5. Alexandra

    2 Noiembrie 2010 at 19:55

    O precizare, sunt straight, ca sa nu las loc de interpretari si sa ma trezesc ca ma invita gagici in oras!

     
    • Constantin

      2 Noiembrie 2010 at 21:30

      E bine de retinut! Eu banuiam, dar acum ca ai facut si precizarea m-ai convins. Numai ca m-ai pus pe gânduri: crezi ca daca ma invita un prieten la pescuit e vreo problema? 🙂

       
  6. Alexandra

    2 Noiembrie 2010 at 21:05

    Deci, una din doua, ori te asteptai sa-ti puna intrebarea aia un barbat, ori te asteptai la asta din partea unei femei datorita curiozitatii tipice?

     
    • Constantin

      2 Noiembrie 2010 at 21:16

      Ia-le cronologic. Cand am postat ma asteptam sa intrebe un barbat. Cand am citit raspunsul mi-am dat seama ca era de asteptat ca o femeie sa fie cea care intreaba.Ce sa fac? Ti-am spus ca nu pot gândi ca o femeie!

       
  7. Alexandra

    2 Noiembrie 2010 at 22:34

    Nu. Daca te invita la cinema, atunci poti sa fii mai atent. Ori la cofetarie. La pescuit e ok.

     
  8. Gabriela

    3 Noiembrie 2010 at 7:35

    Fotografiile sunt facute de tine sau sunt preluate?
    Oricum, de cateva zile avem o toamna de vis.
    Zi buna!

     
    • Constantin

      3 Noiembrie 2010 at 7:59

      Buna dimineata, Gabriela! Toate fotografiile postate pâna acum pe blog sunt facute de mine. Altfel nu mi-as fi permis sa-mi pun semnatura pe ele. Eu chiar sper sa mai tina vremea asta, mai am locuri pe unde nu am ajuns toamna asta, unul ar fi la Ciric. O zi buna!

       

Lasă un răspuns

 
