RSS

„Flori de toamnă”- 2010 la Grădina Botanică din Iaşi

31 Oct

   

     Sâmbătă 23 octombrie 2010 s-a deschis cea de-a XXXIV-a ediţie a expoziţiei ”Flori de toamnă” organizată de Grădina Botanică „Anastasie Fătu” a Universitaţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi. Anul acesta vor fi expuse peste 150 de soiuri de crizanteme care aparţin speciei Chrysanthemum morifolium, peste 100 de soiuri de tufănele aparţinând speciei Chrysanthemum indicum, 80 de soiuri şi forme decorative de bostănei (Cucurbita), 15 specii de varză ornamentală (Brassica), 40 soiuri de ardei (Capsicum) şi peste 120 de specii de fructe si seminţe. Toate exponatele sunt produse proprii ale Grădinii Botanice din Iaşi. Ediţia din acest an este dedicată sărbătoririi unui secol şi jumătate de la fondarea Universităţii. Cei prezenţi pot admira tufănele şi crizanteme care vor sugera, prin intermediul diferitelor simboluri cele cincisprezece facultăţi ale Universităţii. Expoziţia de flori va putea fi vizitată până la data de 14 noiembrie.

 
17 comentarii

Scris de pe 31 Octombrie 2010 în Din Iaşi, Fotografii, Locuri

 

Etichete: , , , , , , , , , , , , ,

17 responses to “„Flori de toamnă”- 2010 la Grădina Botanică din Iaşi

  1. Mariana

    31 Octombrie 2010 at 15:06

    Minunate flori!Multumesc!
    Duminica placuta!

     
    • 7coline

      31 Octombrie 2010 at 22:12

      Multumesc,Mariana pentru vizita! O săptamână bună iti doresc!

       
  2. balaurdegradina

    31 Octombrie 2010 at 17:30

    Faine flori. Fain ficior!

     
    • Constantin

      31 Octombrie 2010 at 22:16

      Laura, mă bucur că ţi-au plăcut. Mulţumesc! O săptămână bună!

       
  3. Elisa

    31 Octombrie 2010 at 17:30

    Ce de postari de cand nu m-am mai uitat eu…!
    Frumos,foaarte frumos tot ce faci si ce prezinti.Am mai scris un comentariu la I si s-a defectat ceva,vroiam sa-ti spun ca nu mai stiam ca plantele emana co2 noaptea…ori am scris despre asta?Hai ca m-am zapacit,poate totusi am postat si daca acum ma uit sa vad se pierde comentariul asta si iar nu vorbim,asa ca…
    Azi am cutreierat prin centrul orasului,am tras clopotele reginei Elisabeth in turnul Perthului,am umblat prin King Park si fotografiat specii nemaivazute de plante si flori,copaci ce nu am mai vazut,fain de tot.Is franta.Si aparatul incarcat de poze.

     
    • Constantin

      31 Octombrie 2010 at 22:28

      Multumesc, Elisa! Nu mai este alt comentariu, probabil nu s-a salvat. Ma bucur pentr tine, profita si tu de timpul pe care-l petreci acolo ca cine stie când o sa mai ai ocazia asta. Astept fotografiile, asa mai vad si eu lumea. Dar nu mai zici mai nimic de domnul soţ, se vede ca bebeluşa iti acapareaza tot timpul. O săptămână frumoasă îţi doresc!

       
  4. Alexandra

    31 Octombrie 2010 at 20:28

    Cred ca esti tare mandru! Ai si de ce.

     
    • Constantin

      31 Octombrie 2010 at 22:20

      Aşa-i, Alexandra, chiar sunt mândru de toate realizarile mele dar de asta sunt cel mai mândru. Mai ales că-i unicat.🙂 Săr’mâna! Să ai o săptămână liniştită!

       
  5. melinte daniela

    2 Noiembrie 2010 at 21:12

    tare mi-e dor de gradina botanica , de serbarile de sfarsit de an , petrecute an de an (de gimnaziu ), in toate locatiile posibile din aceasta gradina mirifica…taaare mai era frumos…am zeci de fotografii , alb-negru facute in acea perioada , pe care ma uit cu placere de cate ori ma duc la mama , la Iasi…

     
    • Constantin

      2 Noiembrie 2010 at 21:25

      Era si inca e frumos. Lasa fotografiile deoparte, acolo iti revezi copilaria dar daca vrei sa vezi gradina du-te in dealul Copoului. Doua ore cu masina nu-i chiar asa de mult! Unde mai pui ca vii „acasa”?!

       
  6. melinte daniela

    2 Noiembrie 2010 at 21:48

    maine voi veni si chiar in Copou am treaba , asa ca voi calca sigur si gradina botanica!

     
  7. irenadaiana

    3 Noiembrie 2010 at 9:37

    absolut minunate. eraau si de vanzare?daca as fi fost acolo sigur nu plecam cu mana goala , gaseam eu o solutie sa iau ceva. Cum se numeste planta din ultima fotografie , am vazut zilele trecute intr-un strat in bucuresti dar din pacate eram in masina…

     
    • Constantin

      3 Noiembrie 2010 at 21:10

      Nu, nimic de acolo nu era de vanzare. Si nu cred ca ai fi putut lua ceva, la cata lume era pe acolo. Stiu ca te-ai lamurit dar raspund si eu: e varza ornamentala si cred ca se si poate consuma, la urma urmei e tot o varza. Dar cine s-ar indura?

       
  8. irenadaiana

    3 Noiembrie 2010 at 22:08

    dar iti dai seama ce bine ar arata intr-un castron cu un dressing adecvat? cat despre luat ceva , am vazut eu la Vasi cum a prins o tufanica dintr-un lastar asa ca macar un varf si tot ma descurcam eu , ceva genul -ooops, vai s-a rupt , imi pare rau…-🙂

     
    • Constantin

      4 Noiembrie 2010 at 14:36

      🙂 Nu-i frumos dar daca-i musai…! Am vazut si eu la Vasi, frumoasa tufa.

       
  9. Guesswho

    18 Septembrie 2012 at 10:15

    Minunate flori, superbe fotografii. Abia astept expozitia din toamna asta, mi-au placut tare mult cele din ultimii doi ani, ma incarcam cu atata frumusete ca-mi ajungea cateva zile. Ador natura, e locul unde imi incarc „bateriile” cel mai bine.

     
    • Constantin

      19 Septembrie 2012 at 16:11

      Ai dreptate. Expozitia de crizanteme de la Gradina botanica e tot mai interesanta de la an la an. Si eu abia astept editia de anul acesta.

       

Lasă un răspuns

 
