RSS

Mădălina Lefter-Ti lascio una canzone

26 Oct

Când am spus ca voi scrie despre oameni ai locului ma gândeam ca exista atâţia români de valoare, personalitati al caror nume se leaga intr-un fel sau altul de Iasi, incât nu-mi va fi greu sau ca va fi chiar imposibil sa nu scriu despre vreunul dintre ei. Iata insa ca primul post din aceasta categorie va fi despre Mădălina Lefter, o ieseanca de doar 12 ani careia canalul italian de televiziune RAI 1 i-a oferit un contract de exclusivitate pentru emisiunea-concurs ”Ti lascio una canzone” adica ”Iţi las un cântec” prezentata de Antonella Clerici. Concursul are ca protagonisti copii cu varsta până la 15 ani care interpreteaza în fiecare editie câte una din cele mai cunoscute melodii italiene dar si internationale.                         Mădălina, singurul copil strain din concurs, toti ceilalti 14 copii fiind italieni, a reusit sa-i faca mândri pe românii din Italia şi să-i lase fără grai pe italieni. A reusit inca de la prima editie sa adune atât voturile publicului cât si pe cele ale juriului, piesa interpretata de Mădălina fiind declarata câstigătoare. Colaborarea cu televiziunea nationala italiana ii va oferi sansa sa cânte alaturi de artisti cunoscuti ca Beyonce, Charice Pempengco, Giorgia, Massimo Ranieri si alţii. Performanta Madalinei este cu atât mai impresionanta daca avem in vedere faptul ca nu este vorbitoare de limba italiana si a invatat unele piese in doar 2 zile.

       Mădălina Lefter este membră a cercului de muzică uşoară „Melos” de la Palatul Copiilor din Iasi. In aceasta vara ea a obtinut Premiul I la Festivalul National de Creatie si Interpretare „Mamaia Copiilor” ca membră a duetului „Solaris”, impreuna cu basarabeanul Ştefan Roşcovan. Tot in aceasta formula a obţinut si Marele Trofeu „Cerbul de Aur Junior”. Mădălina a mai câştigat Trofeul „Mamaia Copiilor” la editia din 2007, iar in 2008 a reprezentat Romania la Festivalul International „Eurovision Junior”. A aparut si in show-ul ”In puii mei” de la Antena 1. Este eleva in clasa a VII-a la Colegiul  Costache Negruzzi din Iasi. Daca doriti o puteti vedea evoluând miercuri seara de la ora 22,10 pe RAI 1. Succes, Mădălina!

 
7 comentarii

Scris de pe 26 Octombrie 2010 în Din Iaşi, Oamenii locului

 

Etichete: , , , , , ,

7 răspunsuri la „Mădălina Lefter-Ti lascio una canzone

  1. victoriacus

    27 Octombrie 2010 at 11:18

    avem multi copii talentati.Pacat ca cei care pot,nu stiu sau……. nu vor sa ii ajute.

     
    • Constantin

      27 Octombrie 2010 at 21:16

      Asa e,cu toate acestea parintii fac tot posibilul pentru a le cultiva talentul.Dar cei care chiar nu au resurse,dar au talent cu carul,se pierd in marea masa a amatorilor si e pacat.

       
  2. melinte daniela

    27 Octombrie 2010 at 19:19

    o voce fabuloasa , intr-adevar !am remarcat-o la preselectia de la Iasi , petru Ploaia de stele 2008 , la care a participat si al meu copil , dar la sectia dans . dintre toti copiii care au cantat , madalina a fost cea care ne-a lasat o impresie foarte placuta , iar acum cand am vazut subiectul tau mi-am adus aminte imediat de ea si vocea ei…

     
    • Constantin

      27 Octombrie 2010 at 21:21

      Ahaa,vazusem eu pe cineva dansând la avatar si nu stiam cine-i.Bine,nici acum nu stiu.Felicitari copilului tau,cred ca e talentat daca a ajuns la”Ploaia de stele”.Am urmarit emisiunea poate imi amintesc de el.Da,Madalina are un timbru deosebit si cred ca va ajunge o mare interpreta.

       
  3. George

    28 Decembrie 2010 at 2:50

    Extraordinar acest copil, eu am vazut-o cantand cu Stefan Banica ieri in concertul de Craciun,m-a impresionat pana la lacrhmi, ti se face pielea de gaina cand o asculti .Felicitari Stefan Banica pentru ca ne-ai aratat adevaratele talente .MADALINA LEFTER FELICITARI

     
  4. Andrei

    2 Ianuarie 2011 at 23:19

    Extraordinar! Senzationala aceasta fetita, cred ca va ajunge cea mai mare cantareata a Romaniei. Asta daca va ramane in tara desi nu cred dupa asa succes!

     
    • Constantin

      3 Ianuarie 2011 at 19:53

      Am revazut-o si eu aseara in spectacolul lui Banica. Va face cariera Madalina, sunt convins!

       

Lasă un răspuns

 
