RSS

Salutare,tuturor!

22 Oct
Salutare,tuturor!

        Iată-mă în faţa unei noi provocări, cu un spaţiu de 3 Gb la dispoziţie şi cu o mare dorinţă de a vă face părtaşi la micile sau marile mele bucurii  şi realizări. Acestea izvorăsc  din pasiunea mea pentru fotografie, pentru  flori şi grădinărit şi din lucrurile pe care le pot face singur pentru casă şi grădină. Nu sunt mare editor şi nici vreun hâtru povestitor, dar voi încerca să suplinesc acest lucru cu fotografiile mele cele mai bune dar care rămân totuşi doar nişte fotografii de amator. Nu dau acum vina nici pe camera foto, care nu este una de mare performanţă, nici pe faptul ca fotografiile nu sunt prelucrate în Photoshop din simplul motiv că nu mă pricep. Ăsta este nivelul la care am ajuns dar vă asigur că învăţ şi exersez în permanenţă. Aşadar,veţi găsi în acest blog sfaturi pentru îngrijirea florilor de grădină sau apartament,l ucruri verificate pentru că voi începe cu florile pe care le-am avut sau încă le mai am, articole legate de întreţinerea animalelor mari sau mici, reţete culinare(gastronomia nu e chiar o mare pasiune de a mea dar uneori îmi reuşesc nişte chestii de mă mir şi eu), impresii din călătorii, articole despre oameni si fapte legate de oraşul Iaşi, oraş care mi-i drag nu pentru că ar fi cel mai frumos ci pentru că este al meu şi altul nu am. De ce 7coline? vă veti întreba. Tocmai din acest motiv, deoarece Iaşiul se intinde, asemeni Romei, pe şapte coline iar expresia aceasta a intrat oarecum in vorbirea curenta atunci când te referi la capitala Moldovei. Recunosc însă că iniţial ma gândisem la alte denumiri care să plaseze blogul intr-o atumită categorie însă în momentul înregistrării mi-a trecut asta prin minte si am spus: asta rămâne, fie ce-o fi. Va fi un blog cu un continut divers iar pe voi, cei ce veţi trece pragul tărâmului meu virtual vă rog să comentaţi, să completaţi, să criticati şi, de ce nu, să laudaţi. Dar pentru inceput o să vă rog să mă ajutaţi să mă descurc în acest hăţiş şi fac apel aici la prietenii bloggeri cu vechime, nu o să dau toate numele, sper să nu se supere nimeni, o să le amintesc totuşi pe Elisa şi pe Alexandra, cărora li se datorează în mare măsură naşterea acestui blog. Şi pentru că e toamnă şi am văzut mulţi oameni indispuşi din această cauză, o să încerc să postez câteva fotografii cu o toamnă frumoasă la Iaşi sperând că vă veti schimba părerea despre acest anotimp care, la urma urmei, nu-i nici mai urât nici mai frumos decât celelalte trei. Vă aştept şi vă urez un sfârşit de săptămână cât mai plăcut! Mai vorbim!Gradina Copou

 
31 comentarii

Scris de pe 22 Octombrie 2010 în Uncategorized

 

Etichete: , , , , , , , , , ,

31 responses to “Salutare,tuturor!

  1. Alexandra

    23 Octombrie 2010 at 8:27

    Buna dimineata!!
    Bine ai venit in blogosfera (in sfarsit!) Constantin!
    Care va sa zica sunt prima care scriu pe blogul tau, he,he! Bafta multa, sa fie intr-un ceas bun.Ma bucur tare mult ca ti-ai facut in sfarsit blog.Te trec in blogroll acusica.
    Acum ontopic, frumoasa toamna aveti acolo, la Iasi.(Vezi ca si Georgiana e tot din Iasi).

     
    • 7coline

      23 Octombrie 2010 at 21:20

      Buna seara Alexandra, bine ai venit pe pagina mea. Asa a fost sa fie, sa fii prima si-mi doresc sa-ti fi târât paşii cum se spune ca sa-mi aduci cât mai multi vizitatori. Si eu ma bucur sa va primesc in casa noua, multumesc pentru promptitudine si fii sigura ca v-as fi trecut pe toti cei pe care va cunosc, inca de aseara, in blogroll-ul meu, daca as fi stiut cum se face. Si ma bucur ca ti-a trecut supararea, ca tare mai erai mohorâtă acum câteva zile. O astept si pe Georgiana, n-am stiut ca e ieseanca, sper sa treaca si ea din când in când pe aici. Multumesc pentru urări si te mai aştept!

       
  2. balaurdegradina

    23 Octombrie 2010 at 8:52

    In sfarsit!
    Ma tot intrebam de ce nu te blogheresti si tu putin, sa aiba omul unde sa te caute, ca esti o sursa pretioasa de informatii, tact si bun simt … bine-ai venit !

     
    • 7coline

      23 Octombrie 2010 at 21:41

      Buna seara, Laura şi bine ai venit! Daca te intrebai o sa-ti raspund eu: pentru ca sunt foarte ocupat, dar am ajuns la concluzia ca probabil o sa-mi placa sa fac si asta si pentru lucrurile care imi plac o sa gasesc intotdeauna putin timp. Poate nu voi posta in fiecare zi, nici nu mi-am propus asta, dar cu siguranta o sa raspund cu mare placere celor care imi vor adresa si intrebari. Esti tare draguta si ma bucur daca asta e impresia pe care ti-am facut-o, poate ca asa si este. Mulţumesc si te mai aştept!

       
  3. victoriacus

    23 Octombrie 2010 at 10:51

    Bine te-am gasit Constantin si bine ai venit printre noi🙂 Uite ca cei care vor,te pot gasi totusi🙂
    Ma bucur ca te-ai hotarat sa iti faci blog,pentru ca sunt sigura ca ai multe de aratat.
    Foarte frumos Iasi-ul.Este orasul meu de suflet.Am si ceva rude pe acolo.
    Intr-adevar superbe pozele.

     
    • 7coline

      23 Octombrie 2010 at 21:48

      Buna seara,Victoria si bine ai venit! Nu-mi fac probleme ca nu ma va gasi lumea, nu sunt interesat de pozitii, clasamente, locuri, topuri si alte chestii de astea. Cine va avea nevoie si va vrea ma va gasi. La tine nici nu-mi faceam probleme, o femeie puternica reuseste intotdeauna sa ajunga acolo unde isi doreste🙂 Ma bucur ca iti place Iaşiul, poate o sa-mi povesteşti cândva ce te leaga de el. Mulţumesc si sper sa revii mereu cu placere pe blogul meu!

       
  4. Elisa

    23 Octombrie 2010 at 11:15

    Si a fost sa fie acest blog pentru alinarea sufletelor.Pentru frumusetea florilor.Pentru minunata prietenie intre bloggeri.Sa fie frumos,util si datator de sperante.Sa fie asa ca si sufletul celui care-l pastoreste de azi inainte!Sa aduca bucurii,incantare si sa ne faca sa zambim chiar daca nu avem dispozitia asta.
    Sa fie blogul lui Constantin cautat,citit,admirat iar textele invatatura si luare aminte sa fie !
    Constantin,bine-ai venit in blogosfra!Sa-ti aduca macar atatea bucurii cate mi-a adus mie blogul meu!Mult noroc si taste unse!
    Sunt aici oridecateori vrei sa intrebi ceva.Ma bucur nespus ca ti-ai facut blog 🙂 🙂 🙂
    Iti dau un pingback de botez 😛

     
    • 7coline

      23 Octombrie 2010 at 22:22

      Bună seara Elisa (desi stiu ca la tine e trecut bine de miezul nopţii acum când iti raspund) si bine ai venit pe cele sapte coline virtuale. Trebuie sa recunosc faptul ca m-am emotionat si tu stii ca nu e prima data când cuvintele tale vin ca un balsam pentru sufletul meu. Spuneam ca acest blog s-a nascut si datorita tie pentru ca ai fost prima persoana pe al carei blog am postat un comentariu iar tu m-ai primit cu atâta căldură încât mi-ai fost dragă din prima clipă. Si am descoperit pe blogul tau niste oameni minunati, cu preocupari diverse dar cu pasiuni comune si am aflat in timp ca prieteniile virtuale chiar exista si de cele mai multe ori sunt mai sincere, mai profunde şi mai dezinteresate decât cele adevarate. Mi-am spus la un moment dat că atunci când voi creşte mare🙂 vreau să fiu ca Elisa, asa ca aseara am facut primul pas lansând acest blog. Si pentru ca am spus candva ca mi-as dori sa-mi „năşeşti” blogul tu nu ai uitat si ai venit la timpul potrivit, ca o ursitoare binecuvântată, sa faci urările astea minunate şi iaca asa am ramas eu fara grai. Multumesc, suflet bun şi îi mulţumesc lui Dumnezeu care a aranjat să te cunosc şi să te întâlnesc chiar şi în grădina ta de vis. De mai bine de un an eşti mentorul meu in blogosfera iar eu, ca un elev cuminte, am stat in banca mea si am luat constiincios notite si-ti promit ca nu o sa te dezamagesc. Să fie aşa cum ai spus si tot ce mi-ai urat sa se indeplineasca. Cu plecaciuni,Constantin.

       
  5. irenadaiana

    23 Octombrie 2010 at 20:19

    bine ai venit Constantin. ma bucur ca in sfarsit te-ai hotarat. superba toamna ta si frumos oras ti-a fost dat. am fost prin Iasi acum mai multi multi ani , eram copila pe atunci. ma bucur sa-l revad in fotografiile tale si astept cu nerabdare tot ce ti-ai propus sa ne oferi. sanatate si la multi ani.

     
    • 7coline

      23 Octombrie 2010 at 23:55

      Buna seara, Daiana, bine ai venit si tu pe blogul meu! Cel mai mare duşman al meu e timpul, Elisa ştie de ce si daca voi considera necesar veti sti si voi. Acum sa nu crezi ca tot Iasiul arata doar asa, dar spui ca l-ai vazut deja, aşa ca stii la ce ma refer. Depinde câti ani au trecut, s-au schimbat multe si in Iaşi, unele in bine si altele in rau, deh, după vremuri! Te mai aştept, Daiana, sper sa găsesti motive să revii cu placere. Sănătate multă va doresc şi vouă şi nu disperaţi, totul va fi bine!

       
  6. Manole

    23 Octombrie 2010 at 21:26

    Wow, ce intrare! Bine ai venit in blogosfera, Constantin!🙂

     
    • 7coline

      23 Octombrie 2010 at 23:27

      Bine ai venit, Meştero! Mi-e greu să-ţi spun aşa, dar asta e. Intrarea a fost cu mare trac, bine că nu se vede, eu ma bucur insă că in vreo trei ore de la inregistrare aveam deja acest articol cu tot cu fotografii🙂. Stai pe aproape, urmează artificiile. Mulţumesc pentru urari şi te mai aştept. Iţi doresc o duminică frumoasă!

       
  7. 7coline

    23 Octombrie 2010 at 22:29

    Si acum câteva intrebari pentru oricine va binevoi sa raspunda: 1. Cum creez un blogroll si cum vă trec acolo? 2. Cum creez lista de comentarii recente? 3. Cum pun un link spre blogurile voastre in spatele numelui vostru? 4. Ce ar mai trebui sa fac neaparat acum in prima faza? Multumesc! Nu-s astea singurele mele necunoscute dar le iau pe rând.

     
    • irenadaiana

      23 Octombrie 2010 at 23:30

      mergi la Aspect si alege din lista Widget-uri , se va deschide o fereastra noua si de acolo poti alege toate optiunile pe care le doresti pentru blog-ul tau , inclusiv lista de comentarii recente si blogroll , trebuie doar sa le tragi dintr-o coloana in alta . ca sa treci pe cineva in blogroll , mergi pe Legaturi , si alegi Adauga – se va deschide o fereastra noua si acolo ai toate instructiunile de adaugare a unei legaturi catre un blog sau un site dorit.
      apropos , tot Elisa mi-a nasit si mie blog-ul .🙂

       
  8. Elisa

    24 Octombrie 2010 at 4:04

    Constantin,
    noroc ca am intrat la Balaura si am vazut,altfel nu aveam de unde sa stiu ca ti-ai facut blog.
    Doamne ajuta sa iti aduca bucurie!
    Ai dreptate,legaturile noastre sunt mai trainice si nedezamagitoare 🙂
    Uite,eu iti voi spune cum sa pui un link si pingback:
    1.iei cu copy” http-ul” blogului respectiv,te duci cu el pe pagina ta de editare,pe text,selectezi textul prin tragerea cursorului pe cuvantul /numele,etc dorit.Dai click pe optiunea link(deasupra textului sunt mai multe butoane,tine cursorul pe fiecare si iti spune ce este fiecare).Dupa click pe acel buton se deschide o fereastra in care „paste” ,apoi click pe „introduce” si gata.
    2. Pentru pingback este la fel doar ca nu iei adresa blogului ci a postului,adica click pe titlul postarii respective,apoi iei cu copy adresa aceea si treci pe pagina ta de editare,selectezi o fraza,un cuvant,un semn,ce vrei tu si tot ca la 1 mai departe.
    Acum te las,revin sa vad daca am fost destul de explicita 🙂
    Cu drag si sa nu te necajesti daca nu iese din prima.Stiu ca tu ai rabdare.
    Iti doresc o Duminica placuta!
    ps.Noi mergem,cica,sa vedem canguri 🙂

     
    • 7coline

      24 Octombrie 2010 at 18:19

      Multumesc, Elisa! O sa incerc. Da, a fost o zi placuta cu soare si o vizita la Gradina Botanica. O seara placuta iti doresc!

       
  9. Mariana

    24 Octombrie 2010 at 18:19

    Salutare si bine v-am gasit!
    Nu am fost la Iasi(cu regrete) dar pozele si ce va urma aici la Dvs. pe blog ma vor purta cu drag la Iasi!
    Va doresc drum bun in blogosfera!

     
    • Constantin

      24 Octombrie 2010 at 22:10

      Bine ai venit, Mariana! Niciodata nu e prea târziu sa vezi si sa afli lucruri noi despre locuri vechi. Multumesc pentru urari si te mai astept!

       
  10. gradinaritdupaureche

    25 Octombrie 2010 at 16:35

    Bine te-am gasit, Constantin!
    Sunt sigura ca o sa citesc lucruri interesante pe blogul tau.
    Spor la scris!

     
  11. Constantin

    25 Octombrie 2010 at 18:05

    Bine ai venit, Dana! Sper sa fie asa cum spui tu. Vom vedea🙂 Multumesc!

     
  12. Gabriela

    26 Octombrie 2010 at 3:35

    Vazand pozele tale, mi s-a facut dor de Iasi, de Copou, de Sala pasilor pierduti, de un tei anume, de acea sala aristocratica a teatrului, de bojdeuca lui Creanga si, de ce nu, de … Bolta rece. Mi-as dori sa ma mai uit intr-o anume sala din Palatul Culturii la vestita panza „Carul cu boi” …
    Multumesc ca mi-ai adus aminte, de capitala culturala a tarii, pentru ca asta reprezinta Iasiul pentru mine.

     
    • Constantin

      26 Octombrie 2010 at 10:48

      Eeei, dar ce le cunosti! Am asa o banuiala ca ai studiat in Iasi. Multe perechi s-au plimbat pe sub teiul acela si pe aleile Copoului. Si cei mai multi isi amintesc cu drag de Iasi. Din pacate am cunoscut si persoane care desi nu au fost niciodata in Iasi ii considera pe moldoveni o specie aparte iar orasul este catalogat ca „provincie”. Palatul Culturii este in renovare (si inchis) la fel ca si Teatrul National. Dar incet, incet vor recapata stralucirea de altadata. Bolta Rece inca exista si din câte stiu eu o duce bine. O zi buna iti doresc si astept sa mai treci pe aici.

       
  13. huni

    26 Octombrie 2010 at 15:44

    Felicitari pentru decizia de a lansa un blog! Abia astept articolele tale despre gradinarit, dar cred ca si cei interesati de fotografie vor avea un motiv sa te viziteze🙂.
    Spor la treaba!

     
    • Constantin

      26 Octombrie 2010 at 19:54

      E bine asa?🙂 Mulţumesc, Huni! Stii cum e, teoria ca teoria dar practica te omoara. Cam asa e si la mine când e vorba de gradinarit, sper insa sa gasesti si articole pe placul tau. Te mai astept, o seara buna!

       
  14. Gabriela

    26 Octombrie 2010 at 17:25

    Te inseli. Nu am studiat in Iasi, ci in orasul meu natal, pe care, de curand, l-am desconspirat pe blog. Hai sa zicem ca am „studiat” Iasiul timp de doua saptamani, una in ’99 si alta in 2003. In general, sunt un turist organizat si cu aparatul de fotografiat la purtator.
    Anul trecut am revenit, dar pentru un week-end, timp in care am fost la o seara festiva la Bolta rece.
    O zi buna!

     
    • Constantin

      26 Octombrie 2010 at 19:40

      Da, am vazut dar dupa ce apucasem sa raspund. Era doar o supozitie.🙂

       

Lasă un răspuns

 
