RSS

Vestitorul primaverii – fluturele ochi de paun de zi (Vanessa Io)

31 Mar

fluturele ochi de paun de zi

Cum-necum si nu stiu cand, fluturele acesta – numit popular ochi de paun de zi si stiintific Vanessa Io sau Inachis Io, a fost atras de florile mele si a intrat prin efractie, pe fereastra, profitand desigur de neatentia mea. N-avea cum sa ajunga altfel la flori decat pe fereastra lasata deschisa pentru a aerisi rasadurile. Si cum aveam aparatul foto la indemana, am profitat de ocazie si am imortalizat momentul in care imi inspecta florile. Acum nu stiu cine a fost mai castigat, eu sau el? Eu macar m-am ales cu cateva fotografii, dar el nu stiu cat nectar a gasit la Kalanchoele mele. Sau o fi avut mai mult noroc cu tufa de garofite chinezesti (Dianthus chinensis), macar astea sunt parfumate. Si cum la Iasi de vreo patru zile e frig rau si ploua in reprize, ce mai, o vreme sa nu dai un fluture afara din casa, l-am lasat si eu sa-si faca de cap. Cu ocazia asta am constatat ca traieste destul de mult, are vreo saptamana si inca e foarte activ. Sper sa nu-mi lase urmasi, oricum nu ma sperii caci stiu ca larvele se hranesc cu urzici, si de astea nu am. 

Vanessa Io, Inachis Io

 
11 comentarii

Posted by pe 31 martie 2012 în Florile mele, Necuvantatoare

 

Etichete: , , , , , , ,

11 responses to “Vestitorul primaverii – fluturele ochi de paun de zi (Vanessa Io)

  1. Victoria

    31 martie 2012 at 20:23

    Ce frumos.cand se va opri ploaia sa nu uiti sa ii lasi drum liber afara.Ar fi pacat sa moara.

     
    • Constantin

      2 aprilie 2012 at 20:45

      S-a oprit si ploaia si fluturele e liber, n-aveam nici o intentie sa-l tin in captivitate.

       
  2. adelina

    1 aprilie 2012 at 14:12

    Buna,pana la urma va trebui sa il lasi sa plece, nu va rezista in casa!

     
  3. Samsara

    4 aprilie 2012 at 18:41

    Suuuperb !!!

     
  4. Dani

    5 aprilie 2012 at 23:12

    Frumos e dumnealui, se estompeaza si forile, asa-i de colorat !

     
    • Constantin

      8 aprilie 2012 at 21:07

      Pai, de frumos l-am si fotografiat din toate partile. Am si florile, fara fluturi, dar nu mai apuc sa postez. :)

       
      • adelina

        9 aprilie 2012 at 19:32

        Constantine, asa un fluturas am avut si eu cand eram o copilita, ce tare ma mai bucuram cand il vedeam,statea pe un crin langa geamul meu, afara, si asa de frumos se vedea pe albul pur al crinului!

         
  5. Dana

    10 aprilie 2012 at 02:44

    Ce frumoooos! :-)

     
    • Constantin

      10 aprilie 2012 at 19:45

      Pai, daca n-am colibri! Prind si eu fluturi, ce sa fac? :)

       

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 209 other followers

