RSS

Zorele albastre – Ipomoea tricolor

06 Oct

Foarte asemanatoare cu Ipomoea purpurea, zorelele albastre sunt denumite stiintific Ipomoea tricolor, fiind o specie distincta. Florile sunt mult mai mari si culoarea lor este acest albastru superb. Informatii despre cresterea si inmultirea zorelelor gasiti in postarea anterioara, neexistand diferente intre specii din acest punct de vedere. O sa spun aici doar ce nu am spus in celalat post si anume faptul ca, pentru un bun procent de germinare, este recomandat sa umectati semintele cu 24 de ore inainte de a le semana. Asta deoarece semintele sunt destul de dure si de multe ori se intampla sa rasara greu, neuniform sau foarte tarziu. Dupa ce rasar le asigurati un suport pe care sa se catere si nu mai aveti treaba cu ele. Doar sa le udati din cand in cand daca este seceta. Si daca le fertilizati cumva, aveti grija ca procentul de azot ( prima cifra din compozitia ingrasamantului) sa fie mai mic decat cel de fosfor si potasiu, altfel veti avea o tufa foarte viguroasa dar cu putine flori.

 
4 comentarii

Posted by pe 6 octombrie 2011 în In gradina

 

Etichete: , ,

4 responses to “Zorele albastre – Ipomoea tricolor

  1. maryanne

    15 octombrie 2011 at 19:22

    Anul acesta au fost un spectacol si la mine. Inca mai sunt si ma uit in fiecare zi la ele, pt ca deja nu vor mai sta mult. Avand via pt bolta primul an, le-am lasat pe acestea albastre sa se desfasoare cum vor ele pe bolta. Un spectacol……

     
    • Constantin

      22 octombrie 2011 at 23:34

      Imi inchipui! Din pacate bruma din ultimele zile le-a terminat.

       
  2. eumiealmeu

    21 octombrie 2011 at 18:52

    şi eu am prieteni care spun că nu sunt reale, că sunt … date cu cerneală. ce imaginaţie au unii…

     
    • Constantin

      22 octombrie 2011 at 23:31

      :) Ce draguti! Pe asta chiar ca nu o mai auzisesem! Pana o sa revin pe blogul tau, si ca sa nu uit, tin sa-ti multumesc pentru surpriza pe care am avut-o aseara, atunci cand am gasit la tine inregistrarea cu Maria Nagy. Nu ai idee cat am cautat cantecele ei.

       

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 203 other followers

