RSS

Mesaje cu flori

14 Mar

Acesta este numele expozitiei de plante exotice de la Gradina Botanica ”Anastasie Fatu” din Iasi, expozitie care mai poate fi vizitata doar pana pe 20 martie, fiind deschisa de mai mult de o luna. Vedetele expozitiei au fost azaleele si cameliile, perioada februarie-martie fiind cea in care aceste tufe se umplu de flori. Din pacate eu am vizitat-o abia acum cateva zile, multe flori fiind deja trecute. Cu toate acestea, am putut admira celelalalte specii de plante exotice, in sera expozitionala dandu-si intalnire in acest an, diverse specii de plante originare din padurile tropicale si subtropicale ale Asiei si Americii de Sud, sau din deşerturile si savanele Africii sau Americii Centrale. Begonii, peperomii, fitonii, cactusi, suculente, crotoni, marante, bromelii, bonsai si multe alte specii va mai asteapta cateva zile sa le admirati. Pentru cei ce nu vor ajunge la Gradina Botanica din Copou, iata cateva fotografii:

This slideshow requires JavaScript.

Mai trebuie sa spun ca mi-am amintit de aceste fotografii, aseara, dupa ce am vazut fotografiile facute de Dani in Londra, la Kew Gardens.

 
3 comentarii

Publicat de pe 14 martie 2011 în Din Iaşi, Locuri

 

Etichete: , , , ,

3 responses to “Mesaje cu flori

  1. Dani

    14 martie 2011 at 21:31

    Bravo ptr. poze!Sint ft. reusite.Si ai printre azalee si o camelie splendida !

     
    • Constantin

      14 martie 2011 at 21:57

      Multumesc, Dani! Nu se compara cu ce am vazut la tine dar, daca as fi mers pe la jumatatea lunii februarie, poate ca as fi prins mai multe flori. Chiar si in fotografiile mele se vad o multime de boboci scuturati.

       
  2. Dana

    15 martie 2011 at 03:51

    Gata iarna Constantine? Cred ca ati avut o iarna grea, cu multa zapada si ger. Pentru mine iarna asta a fost blanda, cu ceva noroc am scapat de multe furtuni care au lovit doar la cativa km departare de oraselul unde locuiesc. Acum trecem la temperaturi pozitive, dar nu ar fi de mirare sa ninga in luna mai.
    Foarte frumoase pozele… si florile. Greu de ales “cea mai frumoasa floare” din expozitie, nu? Sa ai o primavara superba.

     

Lasă un răspuns

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 202 other followers

